Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
"Fokus på blöt vägbana".
- Inget om torrgrepp eller livslängd...?
Hört en del skräckexempel ang Michelin som överhettat...![]()
Ja precis. Jag har kört lite extra försiktigt med just Michelin pga dessa historier och testar andra märken för tillfället....svårt att hitta gränsen med michelins gatdäck innan det är "försent" om man har lite otur.
Ja precis. Jag har kört lite extra försiktigt med just Michelin pga dessa historier och testar andra märken för tillfället.
Skönaste bandäck jag kört med är Metzeler Rennsport, föregångaren till Racetec. De släppte väldigt kontrollerat. Kunde hasa in framdäcket och sladda ut![]()
CBX:en i slutet av den här filmsnutten är skodd med Pilot Road 2. Den föraren får den att röra sig rätt bra på banan...
Det måste vara nya M5 Interact isf. Har inte provat det själv tyvärr men en kompis (KGA) har precis lagt på ett på sin RsvR och ska köra bana snart.Metzeler har jag inte åkt mycket på iofs, men alltid velat prova lite mer ingående, kanske man ska göra. Men vilket av deras däck är bäst kombo för gata/bandag/livslängd/våtgrepp, dvs som funkar skapligt till allt detta![]()
Det måste vara nya M5 Interact isf. Har inte provat det själv tyvärr men en kompis (KGA) har precis lagt på ett på sin RsvR och ska köra bana snart.
Jag har kört med föregångaren, M3, i två år nu och det funkar grymt bra. Kör i mellan eller snabb grupp på alla bankörningar utan några konstigheter. Så uppföljaren lär ju knappast vara sämre.Okej, satt häromdagen och läste en hel del om interact, verkar ju som ett riktigt bra däck.. Vore kul med ett kort utlåtande (bra eller anus på bana) typ i den här tråden efter han testat de. Att det är bra på gata tvivlar jag inte på, vill ju mest veta om det funkar ett par bandagar också, gärna i lite varmare temp. Och funkar dom på en RsvR så ska de nog duga på min lilla moppe också![]()
Jag har kört med föregångaren, M3, i två år nu och det funkar grymt bra. Kör i mellan eller snabb grupp på alla bankörningar utan några konstigheter. Så uppföljaren lär ju knappast vara sämre.
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |