Nu snöar det i Halmstad

Kanske dags att smäcka på medarna och dra några varv på Nyårsåsen...

McB skrev:
2 Halmstadsnubbar!

Någon av er som känner killen med en röd R6 -01? Importerad från Tyskland vill jag minnas. Träffade honom och ett gäng till i somras utan för Maxi, och han tipsade mig om en kompetent MC-mek i Halmstad, som tydligen hade bänkat hans hoj. Tips?

Vet inte vem det kan ha vart, men jag gissar på att meken är Peter Marcussen i Eldsberga...

Här i Stockholm så yr snön i luften, enligt morgonnyheterna så skulle det dra bort över dagen. Sitter hemma i förkylningens härliga tid och försöker bli frisk. Våren får inte komma än iallafall, för min hoj sitter inte ihop, så det så! ;)

Re: Re: snö???

fluppen skrev:
Har vi setts nångång??

Tror inte det......men jag såg din båge susa för bi SATS Sports club, för en vecka sen eller så :tummenupp
Kände igen den från din avatar......när jag kollade vem som skrev att det snöade i Halmstad.

Man e ju så kör kåt nu så alla hojar som kör förbi registreras ;)

Körde du något i sommras här i Halmstad?

Nu är det mindre snö här än vad det var igår kväll.

Ingen som ska ut o gazza imorgon?

Forkman skrev:
Jäkla pisstad, ska man behöva flytta till Australien för att slippa sånt här eller?

Känns som det nu faktiskt. Hur dyrt är det att ta med sig hojen dit tro? Fast Nya Zeeland känns bättre, har sett på High Octane-filmerna att de har kanonfina vägar där. :tummenupp

japp... och så var det fint i halmstad igen... 9 grader visade min optimistiska temp igår, idag är det halv-molningt o lagom fint, 7 grader... i fredags var det mycket bilar ute o snart snart så blir det säkert lite träffar på kvällarna här....

Asylum_Nakaza skrev:
japp... och så var det fint i halmstad igen... 9 grader visade min optimistiska temp igår, idag är det halv-molningt o lagom fint, 7 grader... i fredags var det mycket bilar ute o snart snart så blir det säkert lite träffar på kvällarna här....

Haha, här e d minsann 10grader :cool:

750RR

fluppen skrev:
Känner inte till honom...eller jo kanske, men han har sålt hojen och köpt gixxer 750...

Verkstaden han snackade om bör vart Markussens

Vi ses väl i sommar utanför maxi ??

Nä det e inte den danne,en annan danne faktiskt, han klotade och har köpt R1, ifall du ville veta.

Annars så kan du ju skotta snö :crash

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...