Muhammed-karikatyren diskussioner och åsikter.

Status
Ej öppen för fler svar.
Ja herrejävlar.... Du är allvarlig?! Jag kom till tredje stycket på sidan:

'De riktar sig inte bara till muslimer som försöker sprida islam runtom i Europa, utan även till våra egna politiker som samarbetar med islamisterna för att etablera sharia i smyg.'

Sedan klarade jag inte av att läsa mer, även om det säkert hade varit festligt. Nåväl, konspirationsteoretiker har ju funnits i alla tider, internet har ju onekligen underlättat spridningen av allehanda dårar.

Berätta gärna hur många av 9/11-terroristera som var irakier! :)

Därefter får du gärna berätta hur många av dem som var från t.ex Saudi Arabien och sen berätta hur många bomber som jänkarna släppt över dem...

Har jag någonsin sagt att jag stöttar USA att attackera irak?
Om jag har gjort det så får du gärna visa mej vart jag har skrivigt det.

Men att det lever terrorister i tex många av dom länderna gör väl inte saken bättre?
Sen har det visats åtskilliga ggr hur deras befolkning har stöttat terrorism.
tex: självmordsbombare.

ja säger inget men fy fan.¨
såg ett rätt bra klistermärke för ett tag sen "Indianerna stoppade inte invandringen. Nu bor dom i reservat! "

Har jag någonsin sagt att jag stöttar USA att attackera irak?
Om jag har gjort det så får du gärna visa mej vart jag har skrivigt det.

Men att det lever terrorister i tex många av dom länderna gör väl inte saken bättre?
Sen har det visats åtskilliga ggr hur deras befolkning har stöttat terrorism.
tex: självmordsbombare.

Terrorism är väl i princip att få sin vilja i genom med metoder som våld och sätta folk i skräck. Där har staterna inte rena händer på lång väg...

Det just detta kriget är det numera frågan om dårar mot dårar. sen har man hört från diverse källor (annat än färgade medier) att oljan är av ett högt intresse för usa (vilket alla vet iof).

Man kan även vända på det och se det så här. Bor man i ett land med stenar och sant och enda värdet, oljan vill staterna ha med sina hangarfartyg, skuddisar och nanoteknikjetplan så får man ta till de metoder man kan vilket är exakt det dom gör.

Hade inte religion varit inblandad på någon sida så hade kriget sett HELT annorlunda ut, om det ens existerat.

Last edited:
Inget ja sympatiserar med alltså med tanke på att ja är en blandning mellan svensk , belgare o italienare :tummenupp

Nämen vad spännande, då kommer ju din förklaring till vad som gjorde klistermärket så bra bli ännu intressantare. På vilket sätt är klistermärket relevant i denna diskussion och vad är det som gör det så bra att du tycker att det är värt att nämna.. Var det lite fnIzZ-roligt sådär eller vad var det som gjorde att du tilltalades så av det?

Belgare..... Är de inte dom som äter pommes frites med musslor? Jojo, det har man ju läst i tidningnarna.... Suspekta människor det där. Hoppas de håller sig på sin kant.

såg ett rätt bra klistermärke för ett tag sen

det var inget som var bra me det

...så det fär klistermärket som du såg var egentligen inte bra? Men då ljög du ju däruppe? :va

Eller tyckte du bara att det lixom kändes bra först men sen när du skulle tänka efter och förklara det braiga så verkade det inte lika lysande längre? :va

...så det fär klistermärket som du såg var egentligen inte bra? Men då ljög du ju däruppe? :va

Eller tyckte du bara att det lixom kändes bra först men sen när du skulle tänka efter och förklara det braiga så verkade det inte lika lysande längre? :va

men jösses va e problemet varför blev du så stött ???

Du behöver inte be om ursäkt. Jag väntar bara otåligt på att få höra vad som gjorde klistermärket så bra?! :)

Det var ju inte relevant för diskussionen, precis som 95% av resten som står skrivet.
Men klistermärket är bra eftersom det på ett pedagogiskt sätt beskriver hur det kan gå om inte haspen är på. :)

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing