foppa skrev:dom har rastaflätor, och tror dom är gifta med prinsessan viktoria...![]()
du vet inte

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
foppa skrev:dom har rastaflätor, och tror dom är gifta med prinsessan viktoria...![]()
steff skrev:du vet inte![]()
Exakt liknande resonemang som gör att man måste vara mycket försiktig med att uttala sig om orsakssamband. Annars vore vetenskap enkelt.foppa skrev:Eller så är det så att begynnande schizar är benägna att röka på...
Ganja_Smoka skrev:finns de nån som kan nåt om cannabis här?.. ni som inte kan ska inte utala er![]()
robbah99 skrev:Bah,
det hela är väldigt enkelt. Dom som vill röka gör det och dom som inte vill skiter i det. Så funkar det ju idag, oavsett lagstiftning. Personliga preferenser är det enda viktiga. Man gör själv som man vill med sitt liv.![]()
Chrille skrev:Vad säger du??
Sitter du här och påstår att Foppa hittar på?
"Oj det var en psykotisk patient. Med den frisyren så har han säkert rökt narkotikum..... Diagnos: Hasch-psykos."
Eller vad då?
foppa skrev:det var ju ett sätt att se på det hela... ett mycket korkat sätt måste jag tillägga.
det finns normer och regler i ett samhälle som måste följas och respekteras oavsett vad man tycker om dem.![]()
robbah99 skrev:Aldrig i livet.![]()
Kör du för fort ibland ? Vilket statslobotomerat pucko följer lagar till punkt och pricka ?
foppa skrev:Fin inställning, anarkism är ju en bra idé. Du kommer säkert också växa ifrån dom tankarna när du blir äldre. om du inte stannat i utvecklingen av all thc.
Visst, det är enkelt att tänka så för någon som inte påverkas av den lagstiftning som råder i dagsläget.robbah99 skrev:Bah,
det hela är väldigt enkelt. Dom som vill röka gör det och dom som inte vill skiter i det. Så funkar det ju idag, oavsett lagstiftning. Personliga preferenser är det enda viktiga. Man gör själv som man vill med sitt liv.![]()
Flamma77 skrev:De är tyvärr inte enskilda eller ens utförda på samma individ.
Kopplar jag ihop detta med de farmakologiska och medicinska kunskaper jag har, så har jag bilden klar för mig.
Jag tycker att cannabisbrukare är moffiga i huvudet. Med moffig menar jag trött, seg, frånvarande och en aningen flummiga...
Men det är klart, en vetenskaplig undersökning om så är fallet borde ju vara det korrekta.![]()
Nisse Järnet skrev:Och sen råkar du åka ut i bilen och köra över lite folk när du är hög....![]()
TERMINATOR skrev:lägg ner den här tråden nu
Pigalle skrev:Så tänk efter igen. Det är inte bara att röka för de som vill det. Vi cannabisbrukare blir konstant diskriminerade och jagade av samhället. Utan någon vettig anledning. Någonting är jävligt fel!
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |