Man skall vara ärlig på nätet

Shit...

allt detta för $ 25?? vad är det typ sek 200:-
helt jävla otroligt för och vara småsnål och gniden istället för och ta det som en man och leverera iväg skiten.
/M

kul läsning men nu gick sidan ner ... få fortsätta sen

Clifton skrev:
nae är 125$ tror jag

Njae. Det satta priset var 100$ vilket han sen i efterhand ändrade till 125$, alltså 25 bux i skillnad.

Egentligen tycker jag det är lite väl häxbrannar-kkk-Markus-känsla över grejen. Lite äckligt när de lägger upp bilder på grabbens päron och hans syskon osv. Det räcker ju med en idiot för att det ska eskalera till fysiskt våld m.m.

Zee skrev:
Egentligen tycker jag det är lite väl häxbrannar-kkk-Markus-känsla över grejen. Lite äckligt när de lägger upp bilder på grabbens päron och hans syskon osv. Det räcker ju med en idiot för att det ska eskalera till fysiskt våld m.m.

Är fanimej inte mer än rätt. Är man så jävla korkad att man tror att man sitter säkert bakom skärmen så är det taskigt läge. Dessutom var han så fruktansärt kaxig att en 100-del hade varit nog.

Kan ingen med lite tid över uppföra ett index över alla "måsten" att läsa, för att bespara oss andra lite tid :tungan

Zee skrev:
Håller med där, lite onödigt att dra in familjen även om det är bra att killen får en knäpp på nosen.

Sen är det ju ett fint exempel på hur lätt saker kan spåra ur och sprida sig med något som internet, det fungerar ju på samma sätt om någon vill jävlas med någon oskyldig.

e på sid 20 och siten e sååååå seg :D
hela världens forum användare har invarderat siten

Så bra läsning

Är på #52. Underhållande läsning! Man får skynda sig läsa innan jänkarna kommer hem från jobbet! Då brakar det ihop precis som igår :huvet

Hyffsad tjänst dom gjort killen, han kommer nog att bli stenrik på det här om han sköter sina kort rätt. :lol

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8