Silwer
för******
inte nog med det, han är förbannat uppkäftig och har extremt dålig attityd i allmänhet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag hann läsa ett 20-tal sidor innan sidan kraschade.MikkE skrev:Är det bara för mig som länken inte funkar?
Vill läsa!!
Clifton skrev:nae är 125$ tror jag
Zee skrev:Njae. Det satta priset var 100$ vilket han sen i efterhand ändrade till 125$, alltså 25 bux i skillnad.
Zee skrev:Egentligen tycker jag det är lite väl häxbrannar-kkk-Markus-känsla över grejen. Lite äckligt när de lägger upp bilder på grabbens päron och hans syskon osv. Det räcker ju med en idiot för att det ska eskalera till fysiskt våld m.m.
Håller med där, lite onödigt att dra in familjen även om det är bra att killen får en knäpp på nosen.Zee skrev:Egentligen tycker jag det är lite väl häxbrannar-kkk-Markus-känsla över grejen. Lite äckligt när de lägger upp bilder på grabbens päron och hans syskon osv. Det räcker ju med en idiot för att det ska eskalera till fysiskt våld m.m.
Yea, pure outlawMarkus-feeling över den tråden.Zee skrev:Egentligen tycker jag det är lite väl häxbrannar-kkk-Markus-känsla över grejen.
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|