Dålig erfarenhet av RG Brakes

Status
Ej öppen för fler svar.
Den här tråden måste ju vara världens bästa reklam för nya originalskivor. :tummenupp

Kör fortfarande med fixade skivor från RG BRAKES säsong 2 & de fungerar fin fint fortfarande.

Nöjd kund.

Några nyheter gällande anmälan etc?

Nej. Dock har jag fått indikationer på att det kan dröja till hösten innan de tar upp det. Så det som RG BRAKES skriver på sin hemsida om att jag inte fick något gehör för mitt yrkande stämmer alltså inte, som så mycket annat som står där.

Loggar man in på ARN:s sida och följer ärendet står det så här:

arn.jpg

Så jag får vackert vänta ett tag till.

Under tiden får jag roa mig med de mail som jag får från RG BRAKES då och då, exemeplvis detta som damp ner igår kväll.

Som sagt.jpg

Kör fortfarande med fixade skivor från RG BRAKES säsong 2 & de fungerar fin fint fortfarande.

Nöjd kund.

Det är väl tur att det finns några som är nöjda iallafall.
Men oavsett så kommer jag köpa nya skivor eller nyttja ISR om jag behöver serva mina skivor i framtiden.

Nej. Dock har jag fått indikationer på att det kan dröja till hösten innan de tar upp det. Så det som RG BRAKES skriver på sin hemsida om att jag inte fick något gehör för mitt yrkande stämmer alltså inte, som så mycket annat som står där.

Loggar man in på ARN:s sida och följer ärendet står det så här:

View attachment 408047

Så jag får vackert vänta ett tag till.

Under tiden får jag roa mig med de mail som jag får från RG BRAKES då och då, exemeplvis detta som damp ner igår kväll.

View attachment 408048

Intressant lirare, denne Hans. Det är inte vanligt, att någon mer eller mindre offentligt begår ett dylikt PR-Harakiri som han gör. I slowmotion dessutom. I allas åsyn. Det finns en och annan på området mer skolad[även här i forumet] än vad jag är men jag är ganska säker på att något inte står riktigt rätt till. Självinitierad offentlig förnedring brukar liksom inte ingå i den normala repertoaren! Något som ens påminner om, eller liknar ens bara om bara aldrig så lite, objektiv självinsikt verkar inte finnas alls? En intressant om än tragisk historia att följa. Och hur den än slutar så inte kommer det att bli bra...

Ok. Lustig typ med helt löjliga mail. Utifrån dem mailen man kan se så lär iaf en annan avvakta med att försöka göra affärer med honom.
Sen att man Kan skaffa nya OEM skivor för drygt samma pris som en "renovering" så lär chansen minska ännu mer

Det där är ju lysande! Jag hoppas du sparar vartenda kränkande mail du får från Hans och att du inte sänker dig till samma låga nivå.

Alla hot, kränkningar, förtal etc är nämligen ett alldeles utmärkt smörjmedel i ditt ARN-ärende och eventuellt påföljande rättsliga efterspel. Du bör snarare välkomna varje sånt mail från Hans men vad du än gör, även om det måste klia i fingrarna att be honom fara åt...... - gör det inte.

Fick du något svar tillbaka från brembo ? Gubben verkar ju slut på riktigt i vilket fall som. :dummer

Nästan så att man funderar på om någon har kapat RG:s mail.
För så där osmidig kan man väl ändå inte vara som denna historia visar.

Fick du något svar tillbaka från brembo ? Gubben verkar ju slut på riktigt i vilket fall som. :dummer

Om du menar mig så har jag inte frågat Brembo utan det var "nissepelle" som skickade en fråga till dem :) Vet inte om han har fått nåt svar.

Nästan så att man funderar på om någon har kapat RG:s mail.
För så där osmidig kan man väl ändå inte vara som denna historia visar.

när man utrycker sig som du gör i texten ovan får iallafall jag en känsla av att kontot tillhör rg brakes.

när man utrycker sig som du gör i texten ovan får iallafall jag en känsla av att kontot tillhör rg brakes.

Nä, RG Brakes Hans, har ju tydligt visat att han har en språkförståelse för vårt språk som ingen annan kan förstå.

Så han kan nog inte göra inlägg här utan att bli utpekad.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey