Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nope. Har kvitto och papper från speditionen. Dom hade blivit transport skadade den enna högtalaren har en rispa bak i det är allt går en sönder strycks hela lasten.The Doctor skrev:Det var väl stöldgods då.
YamahaJojje skrev:Nope. Har kvitto och papper från speditionen. Dom hade blivit transport skadade den enna högtalaren har en rispa bak i det är allt går en sönder strycks hela lasten.
YamahaJojje skrev:Nope. Har kvitto och papper från speditionen. Dom hade blivit transport skadade den enna högtalaren har en rispa bak i det är allt går en sönder strycks hela lasten.
Det var förstås nåt skumt, stulet eller liknade, inte åker de runt o kränger allt som är skadatTherudeboy skrev:Haha, kanske dags att vakna nu? Dem stryker ju inte en hel last för en högtalare har en liten rispa. Sen att speditören skulle få högtalarna förvånar mig mycket då det till 99.9% går tillbaka till fabrik!
Silwer skrev:Det var förstås nåt skumt, stulet eller liknade, inte åker de runt o kränger allt som är skadat
Det där kvittot kan man nog torka arslet med.
Chronic skrev:-Hej Kompis, vill du köpa köksknivar? Det är äkta Global!
-Nej tack "kompis"
-Vill du sälja bilen?
-Mm, nejtack, inte det heller..
Har hänt ordagrant 2 ggr senaste veckorna, min bil verkar dessutom falla de flesta invandrare på läppen..Mycket tjat fast de frågar väl oavsett bilmärke antar jag..
Mang0 skrev:Köp en Skoda Niva så lovar jag dig att du slipper det problemet![]()
Chronic skrev:Och får andra problem ist![]()
Nivan låg faktiskt 2á i listan över de accerelations-långsammaste bilarna som finns i Sverige, nr 1 var givetvis Opel Ascona diesel![]()
![]()
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti