Nu har jag fått min efterlängtade Wings-pipa! Har dock en fråga, någon som har förslag på sida där man kan beställa kraschpuckar och dylikt billigt? Känns ju lite goare att ha lite sådana detaljer monterat ifall man skulle köra omkull.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Sprillans ny i april. 16(?) tänder fram (original). Jo det var väl det jag trodde...den ska ju orka det.
Inte strypt, kan inte va.
Det enda jag gjort är en WINGS-pipa. Sedan när jag skulle uiiila så bytte jag tändning till läge 2. Men då tyckte jag den blev slöare än läge 3 (standard?).
Kanske är nått mysko.
På 2 hjul går den ju som ett skott. 100 mila-service klar, de sa inget angående slip-on så antog att allt är schysst där.
Sprillans ny i april. 16(?) tänder fram (original). Jo det var väl det jag trodde...den ska ju orka det.
Inte strypt, kan inte va.
Det enda jag gjort är en WINGS-pipa. Sedan när jag skulle uiiila så bytte jag tändning till läge 2. Men då tyckte jag den blev slöare än läge 3 (standard?).
Kanske är nått mysko.
På 2 hjul går den ju som ett skott. 100 mila-service klar, de sa inget angående slip-on så antog att allt är schysst där.
Sprillans ny i april. 16(?) tänder fram (original). Jo det var väl det jag trodde...den ska ju orka det.
Inte strypt, kan inte va.
Det enda jag gjort är en WINGS-pipa. Sedan när jag skulle uiiila så bytte jag tändning till läge 2. Men då tyckte jag den blev slöare än läge 3 (standard?).
Kanske är nått mysko.
På 2 hjul går den ju som ett skott. 100 mila-service klar, de sa inget angående slip-on så antog att allt är schysst där.
jo ny mapp.
Därför jag undrade; http://www.advrider.com/forums/showpost.php?p=20020824&postcount=164.
Går den som en röv utan ny mapp?
Jensen är du nöjd med din Icon hjälm?
Nej men den kommer antagligen gå snålt och kan därför ev skada motorn under lång sikt.
Inte för att det har med saken att göra men har du lagt in en annan mapp sedan du bytte pipa?
om man har mappat för utan db killer, måste man mappa om hojen
om man ska sätta i db killern?
Nu har jag fått min efterlängtade Wings-pipa! Har dock en fråga, någon som har förslag på sida där man kan beställa kraschpuckar och dylikt billigt? Känns ju lite goare att ha lite sådana detaljer monterat ifall man skulle köra omkull.
eBay. Köpte till både fram o bak för 400 spänn..
Länk?
Jag kanske drar till på detta:
http://www.ebay.com/itm/KTM-690-END...torcycle_Parts_13&hash=item35c741e80e&vxp=mtr
Men behöver inte bobbinerna egentligen.
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |