Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Många verkar gå upp på framdrevet. Har en lös bekant i England som provade 14/44 och i stort sett aldrig pratar om annat än att alla borde ha det. Torde väl minska framdäcksslitaget markant om inte annat?
Ska man köpa Hammerhead eller modda org och sätta på quickshifter ?
View attachment 385598
View attachment 385599![]()
Jag kör 15/48![]()
Funkar det med originalkedjan eller fick du köpa längre kedja?
Vad det 3an hela tiiin eller ?Såg smidigt utVad det 3an hela tiiin eller ?
Lite film från gårdagens bus...Tror jag ska hålla mig till 300an offroad!
![]()
Vart får man tag i dem? Och ifall dem skulle kunna passa på min 625:a ?
Vad är det för fel... (jo på mig)
Kan bara slanga på 1an...?
Testat 2an i allt från 40-70, händer inte ett skit.
Och på ettan måste jag ligga på 30-35km/h runt 4k varv och blippa till, men då kör jag hela växeln ut, får lära mig växla härnäst då...
Men för bövelen det ska ju gå att uiiiiiila på 3-4an också? Jag är en lättviktare till pilot dessutom
Vad är det för fel... (jo på mig)
Kan bara slanga på 1an...?
Testat 2an i allt från 40-70, händer inte ett skit.
Och på ettan måste jag ligga på 30-35km/h runt 4k varv och blippa till, men då kör jag hela växeln ut, får lära mig växla härnäst då...
Men för bövelen det ska ju gå att uiiiiiila på 3-4an också? Jag är en lättviktare till pilot dessutom
Vad har du för drevning på din?
Köpte du den ny eller beggad? Låter ju nästan som att den är strypt till 25kw..
Jag kunde plocka upp min 690 E på 3an med bara av/påslag.
Gick även att plocka upp den runt 90km/h på 5/6, dock ståendes och med en del ryck..
Går hojen som den ska? strypt? Jag lyfter min på allt mellan 1-5an utan problem, lite varierande teknik beroende på växel men inga problem att få upp hjulet iaf
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |