krashligan!

peter the great

P-nutz in da hus(peterpain)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr1000+cbr900rR och 1"mindre fälgar än rigge(slalomåkarn)
tänkte bara kolla hur många gånger ni varit ikull i år
tror att jag ligger rätt bra till med 3gånger :crash

I år?? Då har du legat i eller haft lång säsong :D
Jag har inte varit omkull än och tänkte försöka hålla det så...

3 GÅNGER :skrämd .

Vill du vara så snäll och utveckla det där lite :hej .

Edit/ Såg att du hade en motard vilket ju förklarar lite :) .

Nej. Det förklarar inte saken. Det som mööööjligen skulle kunna förklara saken är om han har kört hela vintern och lekt i snön... Men snackar vi bara asfalt så måste jag nog hålla med honom.. oduglig. ;)

Eller "no pain no gain"-filosofin... Önskar att jag hade lite av det i mig men jag är fegis. :)

/Lucky9

i år har det vart 3ggr med budhojen och 3ggr med ena husan som man kör is med sen 1 gång med motarden en riktig rookie vurpa som slutade illa för lilla mig..... 1pajjat knä och bruten tumme...

peter the great skrev:

Bifogat

• dscf0013mini.jpg
    dscf0013mini.jpg
    22.9 KB · Visningar: 969
Re: Re: krashligan!

Mcbudet skrev:
i år har det vart 3ggr med budhojen och 3ggr med ena husan som man kör is med sen 1 gång med motarden en riktig rookie vurpa som slutade illa för lilla mig..... 1pajjat knä och bruten tumme...

Har du klippkort på akuten ? :) Nu får du lugna ner dig lite, såna där skador är inte bra för kroppen, ser du...

Re: Re: Re: krashligan!

Klippkort?? japp! sen 4år tillbaks har jag haft frikort på sjukan så det känns som om man börjar kunna det här med sjukhusvistelser tyvärr... 26benbrott 12titanskruv 1märgspik har man lyckast med,

Pain is temporary...

TomK skrev:
Har du klippkort på akuten ? :) Nu får du lugna ner dig lite, såna där skador är inte bra för kroppen, ser du...

Bifogat

• bild 44.jpg
    bild 44.jpg
    25.1 KB · Visningar: 949
Men va faan Freddie!! Måste du lägga upp sånna där fejkade äckelbilder hela tiden!?!?!? :crash ;)

Jag har vurpat ca 6-7 ggr på isen i år. Och 3 ggr i gokarthall. Ingen vurpa på asfalten än dock, men det kommer som ett brev på posten garanterat, med tiden.

Förra året hade jag två-tre vurpor vid det här laget - samtliga relaterade till grus eller is ute på stan. Tämligen odramatiskt, men på blank-is finns det inget grepp med odubbade Pirelli MT12. I år har jag klarat mig, men så har jag tagit det lite piano pga skadan från i höstas. Får se när bansäsongen kommer igång och hornen växer.

1 gång idag. Säkert 20+ i år.
0 gånger med motardhjul.

De 2 senaste har jag videobevis på. :)

hehe!

Det var en jävla oflyt i s-tälje!! men jag fick åka "ambulans" av lyxmodell iallfall!

Ebbe skrev:
Men va faan Freddie!! Måste du lägga upp sånna där fejkade äckelbilder hela tiden!?!?!? :crash ;)

Jag har vurpat ca 6-7 ggr på isen i år. Och 3 ggr i gokarthall. Ingen vurpa på asfalten än dock, men det kommer som ett brev på posten garanterat, med tiden.

Man blir nästan mållös, vad är det för gäng galna människor här!
Blir det nåt kvar av era hojar efter alla dessa vurpor?
Mcbudet, hur har du tid att åka hoj när du läker brutna ben hela tiden :confused:

själv har man åkt omkull 1 gång i år och hoppas att det räcker..

peter the great skrev:

Vad var det du sa innan egentligen?? Nåt i stil med "nu orkar jag inte vurpa mer så jag ska nog inte köra..."

Har tappat räkningen, men jag har köpt minst tre nya kopplingshandtag.

Men endast med dyngsprättarhjulen på, inte med motardhjul.

Ingen i år, hojen startar inte... (Hon är väl skraj...)

Fem tror jag det blev förra året. Jag räknar inte mindre highsiders och nerlägg när jag inte släppt styret, bara vurpor som lämnat ordentliga märken.

Detta är HELA anledningen till att jag inte kommer att skaffa sporthoj än på ett tag! :skrämd

Säkert 10 ggr i hallen (eller kanske 20....) och fem gånger utomhus, dock på "grusslingan" på banan i eksjö. Ingen gång på asfalt ÄN (peppar peppar...)

peter the great skrev:

Gjorde första krocken sedan jag tog kortet för fyra år sedan....
Orkar inte förklara men slutade med att jag bromsade omkull och gjorde en lätt smäll in i bakluckan på en Audi A6 2,7T, blev som tur var bara en repa i kofångaren, samt paj blink och repig handkåpa på hojen, själv klarade jag mig som tur var helt oskadd :)

Hoppas nu på att sesångens vurpa/krock ska vara avklarad.

*/ ?>
Nyheter
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

Back