Mc verkstan i Eskilstuna stänger

Ja, utan utbildning, kompetens och ansvar finns det större möjligheter till lägre pris. Det blir troligen inte ett bra jobb men du kan nog få en fin stämpel. :crash

När för många föredrar lågt pris och därför handlar, och stödjer, en kommunistisk diktarur blir det svårare att ta betalt för ett bra jobb.

Jag handlade bromskivor av Acke och hämtade dem personligen med motorcykel. Dyrare än kinaskivor men nu har jag bytt medbringare istället för att köpa nya, billigare, ännu en gång så i längden är det nog en vinst ändå. En av nackdelarna med att inte bara gilla den motorcykel jag kör utan att jag också kör långt och behåller den...
Gör det inte svårare än det behöver vara. Utgå från kvalitet, den måste vara konstanten i ekvationen.

Vi kan väl vara överens om att dom flesta i alla fall är tillräckligt medvetna för att avgöra bra kvalitet från dålig. Om arbetet är dåligt gjort så visar det sig oftast av sig självt ganska snart, eller efter någon tid, förhoppningsvis innan garantin går ut. Det är resten som går lätt att fejka; utbildning, kompetens och ansvar, dessa kan vara allt från uteblivna till flyktiga och går utmärkt att ljuga om. Kvaliteten hittar du säkrast genom ryckten, andras utvärderingar eller din egen erfarenhet av verkstan.

Nyheter
Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd

I nummer 5 av Allt om MC ko...

Custom Bike Show den 6e juni.

När Twin Club MC i Norrtälj...

Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo

Mötets ordförande Anna Iwar...

The Distinguished Gentlemans’s Ride 

Den 17 maj är det åter dags...

Stor invigning på Sulas MC