Komma i form tråden

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Näfan, körs hårt...löpträning och cross så fort man hinner (minst två dagar i veckan), tuffare löpning måndagar, sedan försöker jag köra en halvmil varje morgon innan jobbet.

Midjemåttet sjunker stadigt.

/J
 

M|cke

Konceptet
Gick med
15 May 2009
Ort
Vendelsö
Hoj
BMW S1000XR -20 Yamaha R1 -05
Jag nöter på med gymmet 3ggr i veckan och springer 2-3ggr i veckan 5-12km åt gången.

Dock äter jag på tok för mycket mat :)
 

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Ort
Lidingö
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
11 pass i veckan;

4 bodybuilding-pass (Max-OT), 3 cardio-pass (Max-OT), 2 skräddarsydda tunga benpass (från Elitidrottscentrum), 2 skräddarsydda lätta benpass (från Elitidrottscentrum). Därutöver morgonpromenader.

:tummenupp
 

Hellhound

OverLoad MC
Gick med
29 Mar 2009
Ort
VH
Hoj
R1200GSA -14
11 pass i veckan;

4 bodybuilding-pass (Max-OT), 3 cardio-pass (Max-OT), 2 skräddarsydda tunga benpass (från Elitidrottscentrum), 2 skräddarsydda lätta benpass (från Elitidrottscentrum). Därutöver morgonpromenader.

:tummenupp

Seriöst det här! Själv ska man brassa in seften på säcken nu :tuttar
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Äts det tyska import-chips och dricks avslagen cubacola?

Jag shoppade nya pjuck från pro4sport.co.uk (rätt skor för mig, från Asics, för halva slanten mot här hemma, inkl 2-dagars frakt) och en Garmin Forerunner 305 - sällan har löpträningen varit så kul som den är nu. :)

Hur går det därute, håller Madhondas kropp?

/J - med personbästa på Rocklundas 10:a på 49 minuter, skall gå att kapa lite på den...gått ned 3 pannor över semestern/sommarn, brukar vara tvärtom. :hihi
 

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Ort
Tyresö
Hoj
BMW R 1200R
Var du tvungen att återuppliva den här jävla tråden?? Jag som just håller på att acceptera bukfettet...:mad:
 

SSDD

Same Shit Diffrent Day
Gick med
14 Mar 2003
Ort
utanför Riala City
Hoj
Alla är gamla:Laverda, Kawa,Honda, Ducati, HD,
som sagt, slitet började i tisdags med ett 2 timmars, efter 3veckors sommar uppehåll ,känns tungt idag.:död. trots löning å allt
 

nicotin

Back Again
Gick med
20 Jul 2010
Ort
sthlm
Hoj
Jag saknar begräsningar i trafiken
kör 6 pass/v...följer schema av Joacim Bartoll www.bartoll.se


tappat 17 cm i midja,ökat 60% i träningsvikter på 5 mån.

Försöker köra lite cardio men jag verkar kunna nå målen jag vill åt genom stenhård gymträning..dessutom har jag aldrig gillat konditionsträning så jag slipper gärna...
 

Martein

därför att älg
Gick med
5 Jun 2006
Ort
home is whare i duschrunkar
Hoj
gixxah sevenfifteh
kör 6 pass/v...följer schema av Joacim Bartoll www.bartoll.se


tappat 17 cm i midja,ökat 60% i träningsvikter på 5 mån.

Försöker köra lite cardio men jag verkar kunna nå målen jag vill åt genom stenhård gymträning..dessutom har jag aldrig gillat konditionsträning så jag slipper gärna...

haha du är som en slags halvklon av mig.
Kör även jag enligt ett inlägg av nämnda hurtbulle från något forum.
Kanske inte dagsfärskt inlägg men det funkar för nu( om man bortser från överträningen jag har lyckats dra på mig under de senaste 2 veckorna :gnissla).

Skyr konditionsträning som pesten och nöjer mig gott och väl med 5 minuter rodd innan passen. Tvi för er andra hurtbullar som får en att må dåligt över det! :(
 

nicotin

Back Again
Gick med
20 Jul 2010
Ort
sthlm
Hoj
Jag saknar begräsningar i trafiken
haha du är som en slags halvklon av mig.
Kör även jag enligt ett inlägg av nämnda hurtbulle från något forum.
Kanske inte dagsfärskt inlägg men det funkar för nu( om man bortser från överträningen jag har lyckats dra på mig under de senaste 2 veckorna :gnissla).

Skyr konditionsträning som pesten och nöjer mig gott och väl med 5 minuter rodd innan passen. Tvi för er andra hurtbullar som får en att må dåligt över det! :(

testa och köp hans 2 st böcker,grymt bra upplägg i dom¨med tränings schema och matupplägg,gjort under på min kropp i alla fall :tummenupp
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Idiotfys med MSK Hammaren har startat, körde första passet i måndags, kom nästan ur sängen imorse utan att behöva rulla ur den, så höjdes intensiteten ett par snäpp på kvällens pass.

Det blir en lång vinter...och man lär vara i rätt bra form efter den, om man håller/orkar.
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Kör motionscykel 30-45 min 2 ggr i veckan samt promenixar rundor då och då, igår blev det 10 km i kuperad terräng.

Bara konditionsträning eftersom det är så jeffla roligt...
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
MSK Hammarens innefys är i full gång, två klart lyxiga pass per vecka, där man körs in i väggen varenda gång. :hihi Det och stenhård motocross ett par gånger i veckan - när skall man hinna/orka löpträna? :va
 

creare

Guest
Från nu i vintras fram till våren har jag bara ätit rätt samt promenerat 40 min om dagen = -16kg.

Kör Kondition/styrka hemma varannan dag sen sommaren började. Orkar kroppen inte någon dag så vilar jag, har fungerat hittills och lär fortsätta så tills i vinter när jag kommer igång med gym!
 

Martein

därför att älg
Gick med
5 Jun 2006
Ort
home is whare i duschrunkar
Hoj
gixxah sevenfifteh
testa och köp hans 2 st böcker,grymt bra upplägg i dom¨med tränings schema och matupplägg,gjort under på min kropp i alla fall :tummenupp

Gjort!
Eller, jag köpte max-muscle och polaren köpte första..
Det största "problemet" med hans program är att jag måste äta typ 3ggr så mkt som jag gör vanligtvis.
Själva ätandet har jag smygbörjat med och det verkar inte vara någon större fara.
Problemet är: tänk va många djur det kommer gå åt!? :s 400g gris till frulle och 355g kossa till middag tex. Stackars kossor. :(
Jag kommer ju äta hur många djur som helst under mitt liv om jag helt anammar det.
Frågan är ju nästan värd en tråd.
 
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top