Nä nu jävlar ? .. skojar bara. Först och främst ingen fara, jag tål att kallas pucko. Vi är alla "puckon" i någons mening, och det är bra. Tänk om alla tänkte precis likadant, fan vad tråkigt eller hur? .. samt säger jag ju; "Jag vet inte hur folk gör, men ibland är jag lite destruktiv ..." - alltså är *destruktivt pundarpucko* ett ganska passande namn på mig, dock är jag mest van vid "Dahlgren".
Till saken. Nu vore jag ännu mer tacksam om vi kunde komma överens om hur "ett nytt snyggt fäste till bromsoljebehållare" kan se ut. Jag är ingen svetsare, ingen plåtis eller trådknytarjeppe från vildmarken (endast lite hobbysnickare).
I mitt fall var ju denna lösning det enklaste eftersom; 1) jag slog ofta i höger häl i höger fotpeggs *fäste*, dvs inte enbart i peggen, samt 2) en ny peg/oljebehållarmodul från Kawasaki kostar 375 kr med moms. Tror ni inte jag kollade upp det innan

?
Sen litar jag sällan på dessa buntband av nylon, så att tillfälligt strappa fast behållaren skulle kännas osäkert. Om besiktningen underkänner fjaskot får jag väl köpa en ny sådan modul, eller regga om hojen till 1 person utan passagerare, jag kommer aldrig att skjutsa någon på denna hoj oavsett naturligtvis, den är inte gjord för två pundarpuckon, endast endast mig. Vad hojen är "reggad som" är för mig sekundärt.
Angåen stödets brytarhållare/led nertill på ramens vänster sida så har jag inte tänkt på den. Den stör mig inte och säkerhetsgrejen med brytaren är tillräckligt viktig.
Jag tar gärna emot era förslag på en alternativ hållare för bromsvätskereservoaren. Tackar.
.. annars kanske jag sågar sönder hela hojen och postar lite högupplösta bilder på konstverket för er synnerligen autistiska