Köpa billiga grejor från konkursade Triumph center Skåne

Mm, gillar deras "marknadspriser" 2 st triumph t-shirts, Marknadsvärde: 570 kr exkl moms
Går att köpa hos vilken triumphhandlare som helst för ca 299kr INK moms. Nya och oprovade med kvitto och reklamationsrätt.. :)

Inte lika mycket prylar av intresse här, och så blir det lite väl mycket flängande söderut. Får räcka med Malmö imorgon!

Mm, gillar deras "marknadspriser" 2 st triumph t-shirts, Marknadsvärde: 570 kr exkl moms
Går att köpa hos vilken triumphhandlare som helst för ca 299kr INK moms. Nya och oprovade med kvitto och reklamationsrätt.. :)

Hos min lokala handlare ligger t-shirts i prisklassen 299-399:- ink moms av märket Triumph. Så 570:- ex moms för 2 st stämmer nog ganska bra.

Min gamla Z1000 är med på auktionen, om någon behöver veta något om den så säg till. Men kort och gott klockrent skick, jag var tredje ägaren och ALL dokumentation finns (fanns) till den.

Vill passa på att anmärka på Units oförmåga att passa tiden... Var på en av deras utlämningar i veckan, den utsatta tiden var 09-11. Jag var på plats 09:10 efter att ha kört 10 mil enkel resa, folk på plats som hade ringt hade hört att de skulle bli sena.. Gick och käkade frukost, kom tillbaka til 10:00, fortfarande ingen på plats.. Någon sade att de skulle vara där vid 10:30.. Klockan 10:55 dyker det upp en man och därefter gick det smidigt men fyfan vad dåligt. På telefon skyllde de på mänsliga faktorn och mannen på plats hade tagit fel på dagarna... Suck..
Iaf, ta deras tider med en nya salt.. Frågan är hur det hade lösts om man varit tvungen att lämna innan gubben dök upp!? :va

http://www.mcweb.se/markesprylar/triumph/tshirtstrojor-c-1171-1.aspx

Sveriges största Triumphandlare tar 298kr st ink moms oprovade nya exemplar, inkl kvitto, reklamationsrätt osv.

Vet att det kanske finns prisspridning hos olika handlare och de mindre är dyrare? men att sätta ett "marknadspris" där marknadspris = högsta priset någon sett på produkten är fel.
Sen är det givetvis upp till alla att handla var de vill, det är ju trots allt en demokrati vi lever i :)

// BIG N
Hos min lokala handlare ligger t-shirts i prisklassen 299-399:- ink moms av märket Triumph. Så 570:- ex moms för 2 st stämmer nog ganska bra.

Då är de flesta auktionerna slut. Fan vad folk bjuder. Undrar hur många som är konkurrenter som köper upp varulager. Sen betalas där lite väl friskt för många varor i min smak. Men det är ju bra för kkboet om där kommer in pengar.

Någon som vet vem nicket vevstaken är? Hen köper massor av saker ibland till konstigt höga priser...

"carl48" gjorde ett bra köp av min gamla hoj iaf, 48k får väl anses vara några tusenlappar under marknadspris.

I övrigt bjöds det galet, jag hade nästan ångrat mig på några saker som jag chansade på med låga bud i förra veckan, men det betalades ju långt över det i slutändan.

Ja det var tusan vad buden drog iväg i slutet. Kom tillslut över Tiger Explorern -13 men lblev lite mer än vad man trodde från början. Annars var det när man tittade på visningsdagen tämligen magert på deras lager.
Mest rena skräpet kvar, så det verkade som mycket hade blivit sålt vidare innan konkursen.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park