Jimmy Lindström kör Nordic Superbike

Najs :tummenupp

Blir det inget STCC eller kommer han att dubblera?

NSB istället för STCC för att kunna dubblera med SuperMoto kanske?

Kul som fasen. Ska bli kul att se om det gör något avtryck i varvrekord-tabellerna :banana

Jag har sagt att jag ska visa spår juh! Han har inte kört i Sverige på ett tag! :hihi

Får hoppas det kommer inbjuda till att fler väljer SBK o försöker utmana.

Låt mig gissa, det kommer bli slakt.....Jimmy kommer äta upp konkurrenterna till frukost och sen spotta ut smulorna över bordet. :lol

Chris Ash skrev:
Låt mig gissa, det kommer bli slakt.....Jimmy kommer äta upp konkurrenterna till frukost och sen spotta ut smulorna över bordet. :lol
Nja, kanske inte riktigt men det ska bli riktigt roligt hur han klarar sig i Superbike. Det som talar för att det blir som du säger är att Swedie skall visa honom spår. Det är en sjuhelvetes fördel :D

Bingo skrev:
Nja, kanske inte riktigt men det ska bli riktigt roligt hur han klarar sig i Superbike. Det som talar för att det blir som du säger är att Swedie skall visa honom spår. Det är en sjuhelvetes fördel :D
Tycker snarare det talar emot Chris Ashs teori. :)

Eftersom Miinin inte kommer köra och axelsson väl trappar ner igen så kommer det bli en radda ensamma race för Lindström tippar jag.

Gustav O skrev:
Tycker snarare det talar emot Chris Ashs teori. :)

Eftersom Miinin inte kommer köra och axelsson väl trappar ner igen så kommer det bli en radda ensamma race för Lindström tippar jag.

Han borde hoppa tillbaka på en 250 igen istället så han får ta i lite. DET hade varit nåt att se det!

Tror ni underskattar det övriga fältet lite just nu. Fast Jimmy kommer definitivt inte fajta om annat än förstaplatsen. Med mig då :D

Kul !! Varvrekorden lär ligga löst till, men vem kommer kunna utmana honom om titeln ? det finns ju en och annan snabb dansk och svensk.

På ett sätt kul å se hur snabb han är.... men ja förstår inte riktigt varför han ska gå från tyska IDM till SM superbike... de blir ju ganska långt ifrån en utmaning för honom... :va

Vad kommer han att köra på?

2ono skrev:
Kul !! Varvrekorden lär ligga löst till, men vem kommer kunna utmana honom om titeln ? det finns ju en och annan snabb dansk och svensk.
Är de ngn som kan sätta press så e det jensen, kanske lorentson.. om han kör SO får han kanske motstånd av några finnar,kanske havnen... i alaastaro får han spö av finnarna, erka korpiaho (stavning?) kanske inte kör men tvåan va väl hietanen och båda dom var sjuuuukt mkt snabbare än de andra...

2ono skrev:

Ingen..det finns helt enkelt inga förare i NSBK i hans kaliber.

Chris Ash skrev:
Ingen..det finns helt enkelt inga förare i NSBK i hans kaliber.
Hur långt efter låg t ex Per Gustavsson i Synsam/Veidec?

Bingo skrev:
de beror väl på vilket år du menar ? 2002 vann väl Gson? eller va de 2001.. :va
Sen har ju cralle och folkesson varit före lindström.. men de finns ju inge tvivel om att lindström e snabb, han körde under 1.07 på åsen...
Sen har han kört i tyska IDM som innehåller sjuukt hårt motstånd, så han har nog byggt upp lite tempo i kroppen... :tummenupp

Bingo skrev:
Alltid en bit efter men hade å andra sidan alltid sämre material.
När Miinin är ute ur bilden är det ingen som konkurrerar med Lindström.

*/ ?>
Nyheter
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Back