jävla nazist

walle85

Ny medlem
Gick med
14 Sep 2006
Hoj
R1
hmm vart ska man börja.. jo ligger sömnlös hela natten in för den stundade uppkörningen. nervös som fan med vetskapen om att det är då det gäller. ja menar man har gått och suktat i ett halft år nu. men men man kliver upp på morgonen trött som fan och dricker en kopp kaffe. sedan bär det av till körskolan för att hyra hojen. solen skiner och det känns underbart at få starta upp rishögen och glida iväg. under dom 6 milen till uppkörningen så kan jag inte sluta tänka på vad underbart det kulle vara att få dra till jobbet dan efter. alldeles själv i mitt eget tempo!! man känner hur det börjar rycka lite i benet och nervositeten gör sig påmind igen. kommer till uppsala och får vänta på vv gubben. efter ett tag kommer 2 andra killar och gör mig sällskap. sedan kommer han naziten.. man kan se grymheten i hans ögon när han sträke fram handen för att hälsa:gnissla jag är först ut i konbanan och lyckas att bemästra nervositet.. så det går vägen:tummenupp glad som fan ser man kortet hägra i ögonvrån. edan kör dom andra varav ena tyvär måste åka hem efter konbanan. sedan är det dags att ut och köra på vägarna. jag är först ut. så jag drar iväg lungt och försiktigt..:) man gör allt som han säger och det går skitbra tills man hör en glad röst i örat, där får du inte köra. jag känner en kall kår kryper längst ryggraden och inser att jag åkt in på en liten väg med motorfordonsförbud från mitt håll:huvet vänder tillbax och ser en litet skyltjävel stikka upp från ett buskage:tummenupp grattis tänkte jag men dom kan väll inte kugga en för det:confused: tänkte jag... körde iväg igen och allt flöt på ända fram till vv. kliver av hojen i tron på att jag är en fri man. ända fram tills man hör vv nazisten säga ordet tyvär:huvet han tyckte att det hade gått bra men att han inte kunde godkänna mig pga felkörningen:mad: så nu sitter man här vid datan och funderar på hur det kunde sluta så här. personligen känner jag en viss frustration över hans beslut, jag mena kollar man på helheten så var det bra men med ett misstag.. men men ska sitta och tycka synd om mig själv idag och ta nya tag imorgon och beställa ny tid. och då jävlar ska inte nått äckel säga ordet tyvär efter körningen:)

hmm vart ska man börja.. jo ligger sömnlös hela natten in för den stundade uppkörningen.....

Hehe, osis. Men så är det, gör man ett fel ska man kuggas. Fast självklart tycker man ju de skulle kunna bjussa på lite, ingen är ju ofelbar. Går nog vägen nästa gång och annars e det bara att skriva ut all frustration här igen, men använd radbrytningar då! :)

BTW snyggt ställ, har ett likadant (A-star GPU väl?)

Att någon är nazist pga att du gör ett misstag känns ganska lång sökt.
Gör om gör rätt och anklaga inte nån för saker du inte vet ett skit om.

Hehe, osis. Men så är det, gör man ett fel ska man kuggas. Fast självklart tycker man ju de skulle kunna bjussa på lite, ingen är ju ofelbar. Går nog vägen nästa gång och annars e det bara att skriva ut all frustration här igen, men använd radbrytningar då! :)

BTW snyggt ställ, har ett likadant (A-star GPU väl?)

haha ska tänka på radbrytningar. tror det! är ett tvådelat iaf:)

Att någon är nazist pga att du gör ett misstag känns ganska lång sökt.
Gör om gör rätt och anklaga inte nån för saker du inte vet ett skit om.

jag är inte riktigt säker men du skulle nog bli en skitbra vv nazist:tummenupp

Last edited:
Du kan inte skylla ifrån DINA fel på någon annan och vara sur på andra, var sur på dig själv istället.

Det är bara att köra upp igen och inte göra samma misstag igen, du lär dig av dina misstag.

Förövrigt så skulle jag inte kalla han nazist bara för att han följer reglerna.

Såna som du* borde förresten inte ha körkort, stupidass.

*Generaliseringsvarning!

Du kunde inte trafikregler och bevisligen är du inte tillräckligt uppmärksam på skyltar och det är "nazistens" fel? Surt som fan, jag vet för jag gjorde samma typ av tabbe, men det är bara på't igen! :tummenupp

Gah, textvägg och 100 flinos. Vad vill du?

Edt;

Jaha, skylla dina egna tillkortakommanden på andra och ge dem öknamn. Trevligt.

man gör allt som han säger och det går skitbra tills man hör en glad röst i örat, där får du inte köra. jag känner en kall kår kryper längst ryggraden och inser att jag åkt in på en liten väg med motorfordonsförbud från mitt håll:huvet vänder tillbax och ser en litet skyltjävel stikka upp från ett buskage:tummenupp grattis tänkte jag men dom kan väll inte kugga en för det

En fullständigt självklar kuggning. Tycker du det hade varit ok att köra mot rött? "Kan väl inte bli kuggad för att jag såg fel på färgen på ljussignalen." Naturligtvis inte. Så var tänker du dra gränser för vilka trafikbrott han ska kugga för och vilkan han inte ska kugga för?

Ledsen men, du har väl B kort? då borde du veta att det ibland är svårt att se skyltar vilket gör att man automatiskt ofta hittar dom ändå.

Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna