Kuritas
Mansplaining MC
Sudet-Tyskland??? Det fanns nåt som låg i dåvarande Tjeckoslovakien, som i svenska kartböcker hette Sudet-landet. Är det det du menar? :besserwissersmiley
Dumma jag utgick ifrån att Sudet-tyskar bodde i Sudet-Tyskland!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Sudet-Tyskland??? Det fanns nåt som låg i dåvarande Tjeckoslovakien, som i svenska kartböcker hette Sudet-landet. Är det det du menar? :besserwissersmiley

Wow.. då hade jag riktig tur.. Behövde bara "fista" kontrollanten i arslet och svälja en sats! (smakade riktigt bra förresten)..2962631När jag körde upp CE fick jag lite trotskist-vibbar från vägverkets utsände. Och MC-uppkörningen översågs av en uppenbar anarko-feminist.
Men det gick trots detta bra bägge gångerna!
Jovars, själv blev man kuggad för A1 pga avsaknad av stövlar.
Mycket nöje..
Dra helvete va klumpigt!! :16årÅdumIhuvetJaja, det var inte jag som började använda namnet Sudet-TysklandSudet-Tyskland??? Det fanns nåt som låg i dåvarande Tjeckoslovakien, som i svenska kartböcker hette Sudet-landet. Är det det du menar? :besserwissersmiley
Jag fick inte ens påbörja min första uppkörning, då vv gubben sa att min hoj hade för mycket pulver, antar han baserade det på mitt slip-on. Kändes ju inte helt ok att sumpa en dag komp samt kostnaden för en uppkörning på grund av det. Kände då liknande känslor som trådskaparen, men det var bara att hem o ladda om och köra upp 2 veckor senare, dock med original system.
Kontenta i detta var att det var onekligen mitt eget fel, men nog tycker jag att han var nitisk i mesta laget.
Trådskaparen, lycka till nästa gång![]()
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |