Polen hade upprepade gånger missat skyltar om max tågvikt i Sudet-Tyskland, så nazisterna hade inget annat val än att invadera!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Polen hade upprepade gånger missat skyltar om max tågvikt i Sudet-Tyskland, så nazisterna hade inget annat val än att invadera!
det är mycket troligt![]()
Sudet-Tyskland låg i nuvarande Tjeckien, inte Polen. :besserwissersmileyPolen hade upprepade gånger missat skyltar om max tågvikt i Sudet-Tyskland, så nazisterna hade inget annat val än att invadera!
Men ärligt talat när någon blivit ej godkänd så hör man många säga
speciellt här på sportflosket ...
Jag tror jag ska börja kalla alla personer jag inte gillar för nazister.
Icke, Per Arne va ju grymt bra! Ja fick mitt kort på 1a uppkörningen för honom2959454Helt rätt! Blanda inte in de stora krigsgubbarna i det här, det är inte i närheten!
Själv hade jag hört mycket eländigt om en gubbe till uppkörningslärare, "PA" tror jag de kallade honom. Stalin, Hitler, Pol-pot, ja han fick heta mycket av alla ynglingar i trakten. När så min uppkörningsdag kom så kliver en herre fram och presenterar sig som "PER-ARNE" med hög och tydlig röst. Nervös blev man, för man visste ju att "PA" var en notorisk uppkörningshitler..
Jag gjorde en riktigt grov miss och några småmissar men fick kortet ändå, med en tydlig redovisning om VAD jag gjort för fel men HELHETEN var godkänd.
PA var en riktigt trevlig prick, förmodligen gammal officer och mycket strikt, inga "Hahaha, här ska snorvalpen få..."
Japp! Speciellt Gudrun Schyman, till hennes ansikte... Könshitler ska hon heta!![]()
ja då förstår man ju hur överkörda tyskarna måste kännt sig.
Har vi otur nu så kommer vv, polisen och vägmärkestillverkningsgubbarna samanstråla och starta krig mot "Walle88" regionen...
Icke, Per Arne va ju grymt bra! Ja fick mitt kort på 1a uppkörningen för honom![]()
för honom!!!!
Sudet-Tyskland låg i nuvarande Tjeckien, inte Polen. :besserwissersmiley
Men gråt en skvätt och kom in i matchen!2961790Jag kuggade nyligen i Uppsala för uppkörning för mellankort, jag klarade uppkörningen för lätt mc för ca 2 år sedan på första uppkörningen, och det känns ju inte som att jag blivit sämre på att köra hoj sen dess.
Den killen som kuggade mig kändes som han lutade mer åt fascist-hållet förövrigt.![]()
Då kan det ju va en annan Per Arne som är här i göteborg. tror det va 2003 som ja körde upp för honom2960049Jag körde dock upp i Norrköping... MEN jag håller ändå med, GRYMT bra!
Dock körde jag upp -99 så karln KAN ju ha flyttat på sig om du körde upp senare än så!
.. NSDAP (Nationalsozialistische Deutsche Arbeiterpartei) ..
Förstår inte hur man kan blanda ihop en ideologi med ditt körkort!![]()
Sudet-Tyskland??? Det fanns nåt som låg i dåvarande Tjeckoslovakien, som i svenska kartböcker hette Sudet-landet. Är det det du menar? :besserwissersmileySudet-Tyskland låg i nuvarande Tjeckien, inte Polen. :besserwissersmiley
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|
![]() |
BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien
Platsen för BMW Motorrad In... |