jävla nazist

2962631 När jag körde upp CE fick jag lite trotskist-vibbar från vägverkets utsände. Och MC-uppkörningen översågs av en uppenbar anarko-feminist.

Men det gick trots detta bra bägge gångerna!
Wow.. då hade jag riktig tur.. Behövde bara "fista" kontrollanten i arslet och svälja en sats! (smakade riktigt bra förresten)..

Det är ganska vanligt med människor som skyller sina egna misstag på någon annan.

Det här typen av människor ska INTE prova att t.ex. spela schack. Detta eftersom eventuella misslyckanden är svåra att skylla på någon annan, och istället leder till svåra självförtroendekriser. :)

Men jag HAR dock hört att vissa skyller på att motspelaren ställer pjäser snett, att de har motljus, motspelare har tics och vete attan allt...

Undrar hur det går om man skulle möta en nazist över ett parti? :D

Last edited:
Jovars, själv blev man kuggad för A1 pga avsaknad av stövlar.

Mycket nöje..

Jag fick inte ens påbörja min första uppkörning, då vv gubben sa att min hoj hade för mycket pulver, antar han baserade det på mitt slip-on. Kändes ju inte helt ok att sumpa en dag komp samt kostnaden för en uppkörning på grund av det. Kände då liknande känslor som trådskaparen, men det var bara att hem o ladda om och köra upp 2 veckor senare, dock med original system.
Kontenta i detta var att det var onekligen mitt eget fel, men nog tycker jag att han var nitisk i mesta laget.
Trådskaparen, lycka till nästa gång:tummenupp

Sudet-Tyskland??? Det fanns nåt som låg i dåvarande Tjeckoslovakien, som i svenska kartböcker hette Sudet-landet. Är det det du menar? :besserwissersmiley
Jaja, det var inte jag som började använda namnet Sudet-Tyskland :-P. Korrektion: Området i nuvarande Tjeckien där Sudettyskar bodde före krigsslutet.

Jag fick inte ens påbörja min första uppkörning, då vv gubben sa att min hoj hade för mycket pulver, antar han baserade det på mitt slip-on. Kändes ju inte helt ok att sumpa en dag komp samt kostnaden för en uppkörning på grund av det. Kände då liknande känslor som trådskaparen, men det var bara att hem o ladda om och köra upp 2 veckor senare, dock med original system.
Kontenta i detta var att det var onekligen mitt eget fel, men nog tycker jag att han var nitisk i mesta laget.
Trådskaparen, lycka till nästa gång:tummenupp

tackar tackar.. synd att det inte är 2 v vänte tid nu bara. fick nästa tid 2 juli. hela sommarn kommer ju gå åt för att få kortet. men man ska väll inte klaga. det kan alltid bli värre:confused:

jag får passa på och tacka för alla snälla och elaka svar:tummenupp har faktiskt hjälpt lite:)

Last edited:
Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...