Dom har väl kapat skivan istället. Det går oftast mycket fortare.![]()
ja skivan ska tydligen vara grymt mycke mjukare. så de är ju klart de kapar den istället.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dom har väl kapat skivan istället. Det går oftast mycket fortare.![]()
S:t Johannesgatan 30 mitt emot folkes livs, vid rakarberget. Har fått brev från försäkrings bolaget i dag. Om den inte upphitas innan 30 dagar från att dom har fått in en skriftlig anmälan så får man köpa en ny hoj. Så minst 1 månad kommer det att ta innan jag får åka igen om jag har tur. Har räknat lite på vad det kommer att kosta och om jag skall ha en likvärdig hoj så kommer det att kosta mig ca 40 000. Då jag förmodligen inte kommer att få en lika bra deal på försäkringen igen så kommer den kostnaden gå upp med ca 20 000 per år, och sedan så kommer självrisken att ligga på 20 000 då den inte var inlåst i ett föråd där jag är den enda som har nyckeln. Hmm börjar överväga om man inte skulle köpa ett par inlines istället.Jaja nu har den värsta chocken släppt i alla fall...Tror jag. Jag har i alla fall börjat skämta om det vilket måste ses som ett bra tecken. Har även lagt in den på stulan fordon regnr AXU 575. Vad skall man skaffa för hoj som är ike stöldbegärlig samtidigt kul att köra?
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |