Hightuned
Ny medlem
Idag pajade någonting för första gången på duccen, 470mil kom jag innan varvräknaren kastade in handuken. Det måste väl ändå vara någon form av italienskt kvalitetsrekord?. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hightuned skrev:Idag pajade någonting för första gången på duccen, 470mil kom jag innan varvräknaren kastade in handuken. Det måste väl ändå vara någon form av italienskt kvalitetsrekord?.![]()
Mavve skrev:Kör kawan istället.... men passa dig för att nå varvstoppet på sista växeln, för då lägger hastighetsvisarn av![]()
750RR
CayLe skrev:Du får visa mej dina hojar nångång![]()
Hightuned skrev:Den är inte klar ännu, jag börjar fundra på att gå din vär och lämna in den där jävla ramen på lackering innan jag blir sinnessjuk av att poleingen verkar vara ett evighetsarbete(tålamod är inte en egenskap jag besitter).
Hightuned skrev:Var det du som höll på¨att leka stoppie på rakan bakom Svandamsskolan förra veckan?. Och visst kan du få det, men gixxern står med riven motor och kawan ligger nedploackad i lådor så du får ge dig till tåls till skatteåterbäringen inbringar friskt kapital i projekten innan det blir någonting att se.
|
|
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj
BBM Hiro – ett helt nyutvec... |
|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife