Italienskt rekord!.

Hightuned

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2003
Hoj
Blandat japansk skrot
Idag pajade någonting för första gången på duccen, 470mil kom jag innan varvräknaren kastade in handuken. Det måste väl ändå vara någon form av italienskt kvalitetsrekord?. :rolleyes:

Hightuned skrev:
Idag pajade någonting för första gången på duccen, 470mil kom jag innan varvräknaren kastade in handuken. Det måste väl ändå vara någon form av italienskt kvalitetsrekord?. :rolleyes:

Provat att knacka på den? (brukar funka för mig när varvräknarn är svårväckt..)

Om oljetryckslampa, vattentemp å blinkers gav upp samtidigt är det 7,5A säkringen i dosan som gett upp..

/B

Kör kawan istället.... men passa dig för att nå varvstoppet på sista växeln, för då lägger hastighetsvisarn av :crash

750RR

Jorå, jag kanackade, knackade och knackade lite till och sen gick den till 1000rpm. Jag sket således i den då en ducce har tillräckligt med vrid på alla varvtal :D och då blev väl den lilla rackaren ledsen när hon inte fick någon uppmärksamhet och började fungera igen.

Mavve skrev:
Kör kawan istället.... men passa dig för att nå varvstoppet på sista växeln, för då lägger hastighetsvisarn av :crash

750RR

Den är inte klar ännu, jag börjar fundra på att gå din väg och lämna in den där jävla ramen på lackering innan jag blir sinnessjuk av att poleingen verkar vara ett evighetsarbete(tålamod är inte en egenskap jag besitter).

Last edited:
CayLe skrev:
Du får visa mej dina hojar nångång :hej

Var det du som höll på¨att leka stoppie på rakan bakom Svandamsskolan förra veckan?. Och visst kan du få det, men gixxern står med riven motor och kawan ligger nedploackad i lådor så du får ge dig till tåls till skatteåterbäringen inbringar friskt kapital i projekten innan det blir någonting att se.

Hightuned skrev:
Den är inte klar ännu, jag börjar fundra på att gå din vär och lämna in den där jävla ramen på lackering innan jag blir sinnessjuk av att poleingen verkar vara ett evighetsarbete(tålamod är inte en egenskap jag besitter).

Pulverlacka, sen e den fin igen, grå som den ska va :)

750RR

Hightuned skrev:
Var det du som höll på¨att leka stoppie på rakan bakom Svandamsskolan förra veckan?. Och visst kan du få det, men gixxern står med riven motor och kawan ligger nedploackad i lådor så du får ge dig till tåls till skatteåterbäringen inbringar friskt kapital i projekten innan det blir någonting att se.

Mycket riktigt! Bilder från när jag gjorde stoppies

Såg din ducce stå parkerad ovanför gröndalskiosken för nåra veckor sedan, vacker skapelse det där :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Back