Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Näe
Det har du så klart rätt i, men även flera av de etablerade partierna har ett mycket tvivelaktigt förflutet som skulle vara intressant att diskutera...
förhoppningsvis ser de också till att upprätta gränsspärrar i höjd med haga södra så att inte fler personer från upplands väsby kommer in i staden, vi kan varken behandla* fler av eran sort eller hjälpa er ekonomiskt** längre.. ut med er!Nej det skulle nog bara kunna leda till nåt positivt att få SD en liten plats i riksdagen så att vissa saker som faktiskt många personer vill att det ska tas tag i, verkligen görs!![]()
Det finns en viss skillnad i vad som hände under mellankrigstiden och vad som hände runt millenieskiftet.
måd visar ingen nåd!
Frågan är om man vill diskutera parti eller partipolitik, båda är så klart intressant men man bör vara någorlunda konsekvent.
för att utföra hjältedåd!Men hon behöver goda råd.![]()
Båda är inte alls intressanta annat än för skvallerpressen.
för att utföra hjältedåd!
som slås ned av måd, för hon visar fortfarande ingen nåd.För det behövs av arga bönder ett helt uppbåd.![]()
Nu hänger jag inte med, är inte stolkastning på polis, grundlagsbrott och våldtäkt på barn av intresse för andra än skvallerpressen? Det tycker i alla fall jag.
Jag erkänner mig fullständigt apatisk till svensk politik av 2 enkla anledningar:
1. Inget av partierna speglar ensamt mina politiska åsikter. Det finns olika partier som har en del vettiga åsikter enligt mig men det sprider sig över hela den politiska skalan, så att få ihop en regering som ska stå för mina åsikter skulle vara omöjligt.
2. INGET parti håller iaf vad de lovar. Och varför är det ingen som reagerar på att partierna till att börja med fullständigt skiter i att leva upp till vad de lovat inför valet och sen dessutom kommer på en massa dumheter efter valet som de inte nämnt ett ord om medans de lockade röster?
Nej, jag tog upp det i en annan tråd nånstans här på SH och jag håller fortfarande fast i det: Det behövs inga partier längre. Dagens teknologi tillåter att var och en kan rösta direkt i sakfrågor via internet eller telefoni.
Kan folk sitta och rösta på "Lets Dance", deklarera på nätet osv. så kan man fan styra upp politiken på samma sätt.
Då kanske till och med de socialdemokraterna som vill få stopp på invandringen få slippa huga sig.
Det kanske är läge att sluta skolka från historialektionerna, och svenska för den delen.
SD har frångått en strikt rasistisk ståndpunkt till förmån för ett mer retoriskt grepp för att uppnå samma sak. De har inget reellt partiprogram utan är ett rent missnöjesparti, en given väg för att komma till den punkt där det ens är lönt att driva ett helt partiprogram.
Tänk om - Tänk rätt
ja fröken kjaersgaard är ju en väldigt sympatisk människa..Men sluta, SD är inte mer rasister än vad Danskfolkeparti är, skulle ni säga att det är ett lika värdelöst parti? Dom lyckas tydligen hjälpa styra danmark helt ok och någon kristallnatt har det inte varit i köpenhamn vad jag vet.
Musslimskräck? Ja. Men det tror jag är okunskap och propaganda från Disneyland.
Fakta: Invandringspolitiken har misslyckats fullständigt, integrationen fungerar inte ...
...exakt, Sverige har helt enkelt tagit emot för mkt invandrare. Det finns varken plats eller pengar längre.
De blir helt enkelt slussade från ett getto till ett annat, utan jobb eller någonting.
Ändå är det inte tal om att ens minska invandringen, då är man ju rasist eller hur, samtidigt säger alla att integrationen misslyckats.
Är det rättvist att säga till en familj som befinner sig i ett krigsområde "Hey vi kan ta hand om er kom hit så får ni skydd osv" Sen när de kommer hit, blir de inkvarterade i en liten lägenhet och sen är det ingen som bryr sig längre, tro det eller ej men så är det idag.
Eller så kan man tänka bortom nästippen och politikerna tar sitt ansvar, frysa invandringen, ta vara på de 3 miljoner som redan finns i Sverige och se till att folk börjar få utbildning, läsa sig svenska, få jobb etc etc. Klyftorna i samhället minskar, partier som SD försvinner / faller under 1% och så lever alla lyckliga i alla sina dagar.
vilket alternativ väljer du ?
Men sluta, SD är inte mer rasister än vad Danskfolkeparti är, skulle ni säga att det är ett lika värdelöst parti? Dom lyckas tydligen hjälpa styra danmark helt ok och någon kristallnatt har det inte varit i köpenhamn vad jag vet.
Känns det oväntat? Har ju läst om diverse judekonspirationer och annat kul här på sporthoj.ok 30% soffrasister på SH då?![]()
"Diverse"?Känns det oväntat? Har ju läst om diverse judekonspirationer och annat kul här på sporthoj.
förhoppningsvis ser de också till att upprätta gränsspärrar i höjd med haga södra så att inte fler personer från upplands väsby kommer in i staden, vi kan varken behandla* fler av eran sort eller hjälpa er ekonomiskt** längre.. ut med er!
*flin
**dubbelflin
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |