så du menar att invandrare som kommer från "lugna områden" är mer accepterade än invandrare från "centralvägen"? va? va va? rasselasse!Ja vad tur, då slipper ni väl fler gangsters från centralvägen!![]()
Nej vad tur jag måste vara som bor i ett lugnare område av Väsby då!
![]()
Jag har inga problem att Sverige tar in invandrare. Allt handlar om det finns något behov av det. Det finns för många invandrartäta områden där nästan alla inte har något jobb. Alla kan ju förstå vad som händer om inga där får arbete leder till.
Det är också ett problem när det kommer in högutbildade invandrare som inte får ett arbete de är mycket väl kvalificerade till, men får istället en sopborste eller något ännu värre!
Det är det som ÄR problemet. Därför ser jag ingen anledning att det ska komma in ännu fler som inte kan få arbete och försörja sig själva!
jag förstår hur du tänker och att du faktiskt söker efter något bra.. men hur ser sds politik ut efter att de har stängt gränserna? hur har de tänkt att tackla problemet med arbetslöshet och invandrarghetton? nej just det.. de har ingen sådan politik.. 1+1=1