Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ett inte helt ovanligt drag hos SDs anhängare.
Ett inte helt ovanligt drag hos SDs anhängare.
...
Du förespråkar kulturer...
det ska vara si och det ska vara så och därmed basta.. det kanske vore bättre om du kom fram till hur det ska gå till..Det är inte jag som lever i en jävla drömvärld där allt är vackert och fint och sverige kan ta hand om allt elende i hela världen.
Dom fina länderna i mellanöstern skulle väl kunna starta krig för en jävla muhammedteckning.
Du förespråkar kulturer som tycker kvinnor är som boskap, men det är väl vackert när en 40årig man gifter sig med en 11årig flicka?
Och några piskrapp för att du vistas med fel man? Ja för fan.
Knullar syrran me en svenne? fan kasta ut henne från balkongen!
Är det konstigt att det blir kulturkrock?
Man kan inte vara HUR jävla snäll som helst, jag är för invandring i mindre skala än idag.
Det ska finnas krav och dom ska anpassa sig efter det svenska samhället!
Jag förespråkar ingenting.
Jag tycker däremot att sd förespråkar en tragisk enfrågepolitik, som påfallande ofta attraherar en klent begåvad väljarskara med personliga problem, en oförmåga att ta sig ur dessa och en vilja att skylla dessa tillkortakommanden på dom[tm]. Denna sortens människor har en förkärlek för enkla lösningar på komplexa problem.
Lär av historien.
Du verkar så arg.
Har du provat Ring P1?
...det kanske vore bättre om du kom fram till hur det ska gå till..
Det säkraste sättet att hålla SD borta från politiken vore väl att adressera det "problem" som de byggt hela sin politik kring, eller?
![]()
Det är inte jag som lever i en jävla drömvärld där allt är vackert och fint och sverige kan ta hand om allt elende i hela världen.
Jag håller med dig. Men SD är fortfarande ett rasistiskt skitparti. Intervjun som nån länkade till tidigare är ju skrattretande. Hur seriöst är ett parti när dess företrädare inte ens kan svara på frågor om deras egen politik. Partiledaren är också ett riktigt stolpskott. Kolla bara på debatten med den där sossegubben. Alla anklagelser bemöter han bara med motanklagelser typ "ÖÖÖH MEN DU DÅ!!".
Skulle vilja veta vad SD-väljarna tycker är så bra med dom förutom att dom vill kasta ut alla icke-ariska invandrare. Som att dom vill gå ut ur EU t ex? Bra idé.
Eller att deras lösning på den misslyckade integrationspolitiken är att inte integrera alls. Bara bunta ihop alla flyktingar i en flyktingförläggning och dessutom ge kommunerna rätt att vägra dom socialbidrag. Det lär ju säkert minska brottsligheten bland invandrarna och göra både dom och svenskarna mer vänligt inställda till varandra. Humant är det ju också.
J
Ägaren till dansstället, som är Sverigedemokraternas kontaktperson i Värnamo, håller inte med. -Jag tycker det är skamligt av en riksdagskvinna att gå på så här, säger han.
http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=22620&a=922032&from=rss
Ett exempel som gör mej arg. Om det vore val idag så skulle jag överväga att lägga min röst på SD bara för sånt svineri.
Och vad gör dom andra partierna?
Om du verkligen var så engagerad som du vill ge intryck av att vara hade du vetat att SD är de som sviker sina väljare allra mest.Messiah skrev:Tack och lov att lite nytt rör om i den mögliga jävla grytan!
nu slapp jag säga det.. skönt..Du verkar leva i en drömvärld där Adolf Hitler är den odödliga ledaren för våran ras. Där har vi det, jag sa det, det är bara banna mig och stänga tråden nu. Du snackar en sån jävla massa dynga som bara gör det uppenbart att enda anledningen du tänkt rösta på den där skiten är att för att det är ett rasseparti.
Att du dessutom drar upp hur du tror dom skulle behandla oss om vi kom dit som ett seriöst argument i debatten gör ju bara att till och med att barnen skrattar åt din dumhet. Skärp dig för helvete.
absolut vore det att föredra.. men efter en snabb blick på vilka som sitter i maktposition och vilka som är alternativet så känns det lönlöst.. svensk politik är mer en chans för kvällspressen att sälja lösnummer idag..Personligen är jag inte särskilt intresserad av SD, men att de trots allt får så många röster tyder ju på att folk är oroade av de här frågorna. Frågan är då vad övriga partier gör för att hjälpa situationen.
Helst ser jag att de större partierna faktiskt adresserar det här och kommer fram med nån förnurlig lösning där varken gränser behöver stängas eller bidrag tvångsindras. Ser folk att vi är på rätt väg så slipper vi såna här skitpartier i framtiden.![]()
Du verkar leva i en drömvärld där Adolf Hitler är den odödliga ledaren för våran ras. Där har vi det, jag sa det, det är bara banna mig och stänga tråden nu. Du snackar en sån jävla massa dynga som bara gör det uppenbart att enda anledningen du tänkt rösta på den där skiten är att för att det är ett rasseparti.
Att du dessutom drar upp hur du tror dom skulle behandla oss om vi kom dit som ett seriöst argument i debatten gör ju bara att till och med att barnen skrattar åt din dumhet. Skärp dig för helvete.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |