Gammal goding!

TheDude

Überposör
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
King of the road
Den här har säkert varit uppe förr, jag minns inte riktigt. Men den är värd att visas igen enligt mej :tungan :D

Länk

"Kan du köra rollebör udan ou ramla me den sau allt va där e po bören flyer å? "

Sååå jävla bra!

:rofl :rofl

Jag fattar allt på sidan, fast på vissa ställen låter det lite för skånskt.

Last edited:
Är du avis?

-Lowrider- skrev:
Det borde vara skottpengar på skåningarnas huvud! Eller får de faktiskt börja tala som folk,,,,och inte låta som de har 4 kilo gröt i käften när dom ska snacka :4skrika :7peta

Är du avis? vi skåningar klagar nog inte på vår gröt(gröt e ju gott o nyttigt me) i mun o placeringen vi bor på,
vi har ju med danska o norska vi förstår o sen attans vad nära vi har till den billiga spriten o goa danska ölen.Vädret här nere brukar ju vara rena sommarn oxå över vintern he he....snart är det hoj åka av här nere.

Nån som hört talats om "spettargänget"?
Det är ett ganska stort gäng som en gång om året tar lämpligt verktyg, åker ner till skånes gräns o ställer sig o spettar som fan för att få lös skiten från sverige o lämpa över det till Danmark.
Nån fler än jag som funderar på att gå med?
:D :hihi :lol

Zayn skrev:
Nån som hört talats om "spettargänget"?
Det är ett ganska stort gäng som en gång om året tar lämpligt verktyg, åker ner till skånes gräns o ställer sig o spettar som fan för att få lös skiten från sverige o lämpa över det till Danmark.
Nån fler än jag som funderar på att gå med?
:D :hihi :lol

Har också hört talas om dem. Vart skriver jag på?

TheDude skrev:
Den här har säkert varit uppe förr, jag minns inte riktigt. Men den är värd att visas igen enligt mej :tungan :D

hehe jag säger ju det grabben... om du pratar så där kommer jag få problem att förstå dig :tungan

Samtidigt som du förstår mig till fullo :confused:
Vad e rättvisan med det?!

Aja, jag pratar rikssvenska iaf :D :banana

;)

goodfella skrev:
Sälj skiten till Danmark!

Skåne är Sverige...resten som sitter runt om är påbyggnad av folk som försökte efterlikna oss skåningar, men eftersom de misslyckades försöker de skylla bort sin låga intelligens på oss oskyldiga skåningar ;) :D

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul