Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Intressant faktiskt. Dock ska den in på besiktning i övermorgon, och elen är "nydragen" och ljuddämparen ser ut att låta en del.
Min gamla hoj! Lite omfixad sen jag sålde, gick svinbra och helt ok pris. Märkligt att de verkar ha höjt den fram
Och här säljer någon ett "vinterpaket".
En vinter i garaget så kanske det är ordning på dom här.
Har dock ingen uppfattning om prisbilden.
View attachment 462724
Köp något som är 20 år nyare för samma eller mindre pengar.En liten tillbakablick bara ; angående trialmotorcykeln i inlägg #612 så ringde jag snubben igår och ville komma och kolla. Han verkade ganska osäker när han kunde, först sa han söndag, sedan lördag, och sedan söndag igen. Så jag sa att "när det funkar för dig, ring mig gärna". Så om jag sticker dit på söndag, är det OK att ge 42k för den hojen, eller bör jag försöka pruta?
Och, ska jag lyssna efter något särskillt i motorn? Jag menar det är ju en äldre hoj, men så länge det inte 'klonkar' för mycket inne i motorn och växellådan så borde den väl vara OK?
(.. ehm, jag tänkte börja med trial lite grann)
Tackar så mycket för info om detta.
!! Eller, vore det kanske bättre att leta upp en GasGas, eller den där Montesa 4ride? Vad skulle ni göra om ni var nyfikna på trial?
Hur blev det, var du och tittade?En liten tillbakablick bara ; angående trialmotorcykeln i inlägg #612 så ringde jag snubben igår och ville komma och kolla. Han verkade ganska osäker när han kunde, först sa han söndag, sedan lördag, och sedan söndag igen. Så jag sa att "när det funkar för dig, ring mig gärna". Så om jag sticker dit på söndag, är det OK att ge 42k för den hojen, eller bör jag försöka pruta?
Och, ska jag lyssna efter något särskillt i motorn? Jag menar det är ju en äldre hoj, men så länge det inte 'klonkar' för mycket inne i motorn och växellådan så borde den väl vara OK?
(.. ehm, jag tänkte börja med trial lite grann)
Tackar så mycket för info om detta.
!! Eller, vore det kanske bättre att leta upp en GasGas, eller den där Montesa 4ride? Vad skulle ni göra om ni var nyfikna på trial?
Det har funnits andra ute i år för samma peng, men i bättre skick.
Dom gick direCkt.
Denna kommer också att säljas med minimalt prut.
XR600R är nere i botten på sin priskurva sedan 5-7 år tillbaka. Säkra DITT exemplar nu - dom blir inte billigare.
Inte så säkert här uppe. Säsongen börjar vara över och intresset för gamla hojar är inte så jättestort här omkring.
Finns en obesiktad i Pajala också som fått sänka priset.
![]()
Offroad säljes i hela Sverige | Blocket
Blocket är hela Sveriges marknadsplats inom kategorin offroad säljes i hela sverige med över 508 annonserwww.blocket.se
Och en TT600 för 15 i Luleå.
Du får ju en KTM 690 Enduro för mindre... Om man nu gillar grus/skogsåkandet.
Jo, men man kanske vill köra, inte bara sitta i garaget med en pilsner ?Du får ju en KTM 690 Enduro för mindre... Om man nu gillar grus/skogsåkandet.
Jo, men man kanske vill köra, inte bara sitta i garaget med en pilsner![]()

Precis, och den i annonsen har ju körts 1600 mil på 24 år, så den verkar ju jätterolig att köra.Jo, men man kanske vill köra, inte bara sitta i garaget med en pilsner ?
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |
|
|
Shelby Turner, klar för GGN
Pressmeddelande 2026-08-05F... |