CBR1
Gudomlig sporthojare
Det är ju populärt att skoja om sig själv för att inte stöta sig med andra.Pajas-pop, i stil med Sean Banan med flera, blir omåttligt populär för sina enfaldiga låtar som alla kan tralla med i, sedan när folk fattar så slutar dom som artister på barnkals med lite mera PK texter.....
Om jag inte har fel sjungs Banan melon av "Hooja" som ingen någonsin har tagit seriöst, en sämre parodi på Norrlänningar än Pistvakt oh sämre musiker än jag vet inte... Allt?
Att dom sedan härstammar från Gällivare? gör ju bara deras karikatyr av "Norrlänningar" sämre, jag menar dom sitter ju på facit.
Man får vara väldigt lättroad om något med den låten är roligt.
Lite som radiostationerna med reklam har en tjej (alltid en tjej) vars jobb tycks vara att skratta åt allt som hennes kollegor berättar ur egna upplevelser, saker som kan vara lika roligt som kniv och gaffel.






