Frågor man vågar ställa

Tegel1432

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Sep 2019
Ort
Nej
Hoj
Flera
- Så fortsätter du accelerera på 2:an så lyfter den ändå inte upp o över?
Nej inte om jag lutar mig framåt. Då är det bara att fortsätta gasa även om framhjulet känns väldigt väldigt lätt. Om det är något gupp i vägen så kan den få för sig att skicka upp framhjulet mer men då lättar jag bara på gasen.
 

ZxNystrom

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Feb 2020
Ort
Hedared
Hoj
Kawasaki zx7r 1996, Kawasaki GPZ900r 1991,Kawasaki GPZ900r 1989
42d9225a3a51de8ba750c37d062f5475.jpg

a138708cebb8d3b067d4f2be29f5e621.jpg

Snack om wheelies får mig tänka på detta citat,även läsa om boken för 3e gången eller nått
 

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Klosterdalen
Hoj
Räka
Nått lurt med mitt gym , när jag kommer in blir personalen tysta som möss o fnissar runt stelbenta.

Finns inga naturliga förklarningar som brudar eller så

Ungefär som jag bajsat i bubbelpoolen,löpbandet och solariet när det varit obemannat.

Gick tebax till receptionen så stod alla o låssas jobba o sen fortsatte deras tissel tassel flum.

Fattar inget alls av detta , jag funderar på att skita i bubbelpoolen på riktigt.

Är det en lämplig åtgärd?
 

uncletom

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Mar 2020
Ort
Paradiset söder om stan
Hoj
Inte sommar än!
, jag funderar på att skita i bubbelpoolen på riktigt.
Tycker du ska klä ut dig till Batman och gå dit och säga "hej, nu är jag mig själv igen. Ursäkta att jag dröjde men jag var lite blyg".

Annars, vilken lyx att ha personal på gymet. Vad gör dom? Passar dom på dig när du tränar? På mitt utegym har jag bara sett två råttor och några sparvar. Ibland kommer ett helt dagis förbi, då går jag hem för jag vill inte ha barnpest.
 

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Klosterdalen
Hoj
Räka
Tycker du ska klä ut dig till Batman och gå dit och säga "hej, nu är jag mig själv igen. Ursäkta att jag dröjde men jag var lite blyg".

Annars, vilken lyx att ha personal på gymet. Vad gör dom? Passar dom på dig när du tränar? På mitt utegym har jag bara sett två råttor och några sparvar. Ibland kommer ett helt dagis förbi, då går jag hem för jag vill inte ha barnpest.
Det fanns en som passade mig som jobbade som hemlig agent som skulle novichoca o pollonisera mig men henne rövade jag bort o grillade i skogen med ett rött äpple i munnen :hihi

Smakade metall

Fattar inte folk för övrigt som tränar hemma eller utomhus , finns ju enorma mängder brudar på gym -tuttar o rumpor överallt
 

moddlaren

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Dec 2016
Ort
i skogen
Hoj
YZF1000R
Min fråga.

Hur fan avgör jag vad för slags kugghjul jag behöver nytt?

Står i manualen M1, 5*18

18 är kuggarna antal

M1, 5 är det stigningen/typen av kugg design?
IMG-20211204-WA0000.jpegIMG-20211204-WA0002.jpeg
 
Last edited:

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Klosterdalen
Hoj
Räka
Jag är för lat. Och utegymet ligger bara 2 minuter utanför.

Och tuttar och rumpor distraherar mig för mycket, på gymet vill jag träna, inget annat.
För sådär 400-500 spänn så får man nationellt gymkort.

Bastu,dusch o gratis kaffe förutom träning om man är ute o reser.

Funkar som restauranger , gå in ,välj brud o ta hem :3freak

Man kan duscha,träna o på resande fot o skaffa "rum" över natten med roomservice :1pajas

Friska fina exemplar o inga kedjerökande bibdrickande undersköterskor som luktar död hund på morgonen

Finns massa fördelar med gymkort

Många arbetsgivare betalar hela heller hälften desutom via friskvårdsbidraget

Kul har man ju också , den här bruden som jobbade på gymmet o som hade extrajobb som hämligagent , hade så jävla kul.

Hon blev svartsjuk på två trettonåringar som bara pratade med mig :rofl
Tjejerna presentera mig för deras farsa o så , blev som vanligt för hennes uppdragsgivare - däng av minitjejer
 

uncletom

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Mar 2020
Ort
Paradiset söder om stan
Hoj
Inte sommar än!
För sådär 400-500 spänn så får man nationellt gymkort.
Har inte riktigt hängt med senaste 20 åren, men stämmer det? Gäller det här i stockholm också? Kommunala gym? För ett år så kan jag tänka mig ett kort, jag saknar hantlar och stång på utegymmen.

Bastu,dusch o gratis kaffe förutom träning om man är ute o reser
Det kan jag vara utan, har ett kommunalt gym ett stenkast norrut, kaffe och dusch har jag hemma.

Kul har man ju också , den här bruden som jobbade på gymmet o som hade extrajobb som hämligagent , hade så jävla kul.
Ja, det låter verkligen kul. Du verkar vara lite mer erfaren på det där, jag är alltid öppen för nya tips och trick. Nu har jag iofs två katter och en död hund här hemma så jag har inte haft just den jakten överst på agendan. Dock har bristen på fysisk kontakt med den döda hunden resulterat i att jag funderar på om jag inte borde skaffa en aningens mer levande tik att sätta koppel på.
 

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Klosterdalen
Hoj
Räka
Har inte riktigt hängt med senaste 20 åren, men stämmer det? Gäller det här i stockholm också? Kommunala gym? För ett år så kan jag tänka mig ett kort, jag saknar hantlar och stång på utegymmen.


Det kan jag vara utan, har ett kommunalt gym ett stenkast norrut, kaffe och dusch har jag hemma.


Ja, det låter verkligen kul. Du verkar vara lite mer erfaren på det där, jag är alltid öppen för nya tips och trick. Nu har jag iofs två katter och en död hund här hemma så jag har inte haft just den jakten överst på agendan. Dock har bristen på fysisk kontakt med den döda hunden resulterat i att jag funderar på om jag inte borde skaffa en aningens mer levande tik att sätta koppel på.
Gymkort för ett gym kostar bara 199-249 spänn , nationella som gäller på alla kanske kostar 500 o så.

Du får kolla massa gym i närheten o ta det bästa , finns ju stadskort som gäller i en hel stad eller län för lite mer frihet.

Kan ju bra om man hamnar på ond tass med en jävla häxa som försöker döda en efter man satt på henne i röven :rofl
 

uncletom

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Mar 2020
Ort
Paradiset söder om stan
Hoj
Inte sommar än!
Gymkort för ett gym kostar bara 199-249 spänn , nationella som gäller på alla kanske kostar 500 o så.
För ett år då? Eller pratar du per månad?

Du får kolla massa gym i närheten o ta det bästa
Tror det närmsta ligger mellan Fittja och Alby, det är även kommunalt badhus där. Bäst och bäst, spelar mindre roll, huvudsaken är att dom har hantlar. Jag skulle vilja slipa på bicepskulan, och till det måste jag köra ordentliga 'curls'.

Kan ju bra om man hamnar på ond tass med en jävla häxa som försöker döda en efter man satt på henne i röven
Ajajaj, det där låter allvarligt. Men eftersom du uppenbarligen haft analsex med kvinnan så var hon väl inte så värst ful ändå? Och har du en gång haft ett så pass intimt umgänge med henne så är det väl inte så svårt att be om ursäkt, göra om och göra rätt? Så att säga ...
 

JPT

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Mar 2011
Ort
Skarlunda
Hoj
Par stycken Ktm:er
Jag har aldrig förståt mig på där me gym.. Har aldrig varit inne på ett äns..
Förstår att de finns dom som gillar de.. En helt annan sak är det om man behöver de för rehabilitering efter skada eller så..
 

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Klosterdalen
Hoj
Räka
För ett år då? Eller pratar du per månad?


Tror det närmsta ligger mellan Fittja och Alby, det är även kommunalt badhus där. Bäst och bäst, spelar mindre roll, huvudsaken är att dom har hantlar. Jag skulle vilja slipa på bicepskulan, och till det måste jag köra ordentliga 'curls'.


Ajajaj, det där låter allvarligt. Men eftersom du uppenbarligen haft analsex med kvinnan så var hon väl inte så värst ful ändå? Och har du en gång haft ett så pass intimt umgänge med henne så är det väl inte så svårt att be om ursäkt, göra om och göra rätt? Så att säga ...
Det är 199 till 600 per månad men vill du ha bara till det lokala gymmet o ingen annan så lägsta beloppet.

Klart värt det , är ju bara 3 pizzor

Då har du alla redskap
 

uncletom

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Mar 2020
Ort
Paradiset söder om stan
Hoj
Inte sommar än!
Då har du alla redskap
Jag hade ett medlemskap i 24-7 i Hallunda ett tag, det kostade 200 kr/mån och det gymet var ganska komplett. Tror det enda dom inte hade var en hacklift, men det kan man ersätta med skivstångställningen.

Mitt problem var för många människor, mycket folk överallt. Jag vill träna i lugn och ro utan att behöva vänta på att någon ska bli klar med nån maskin. Det var irriterande och störde min träning. Vissa dagar hade jag gymet för mig själv, men oftast inte och det skapade en viss stress.

Det är en sak att träna med människor man känner, med en turordning där man peppar och passar varandra, men här var det för mycket kreti-pleti / småglin, vilket på sikt gjorde att jag fick avsmak och la ner den biten.

.. har vi nån "träningstråd" här? Det skulle nog sitta bra med en va?
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top