Festa i Alingsås på fredag.. vart? nån som ska me?

akora

http://www.roadragemc.se
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 -97
Ska ner till alingsås nu till fredag och tänkte festa lite på fredagskvällen, någon som har några förslag? eller om det finns någon krog och om några vill me ditt?
Gärna ett ställe där det finns tillgång till lite :tuttar

:yoparty

Vet ju inte hur jag kommer ditt och hem. Vet ingen som ska ditt. Måste vara hemma senast mitt på dagen på lördag. Men har du en plats ledig så åker jag gärna me

akora skrev:
Vet ju inte hur jag kommer ditt och hem. Vet ingen som ska ditt. Måste vara hemma senast mitt på dagen på lördag. Men har du en plats ledig så åker jag gärna me

vi kan ta din hoj ;)

sovplats fixar vi där :tummenupp

Mja, ska inte åka hoj ner =( ska ha med mig massa öl till lördagen då det är kalas. Men vi kan ju ta tågen om du vill?

akora skrev:
Ska ner till alingsås nu till fredag och tänkte festa lite på fredagskvällen, någon som har några förslag? eller om det finns någon krog och om några vill me ditt?
Gärna ett ställe där det finns tillgång till lite :tuttar

:yoparty
Jag har som sagt barnen, så jag ska inte med, men det blir ju nära för dig till bolaget som ligger vid folkets park. Bara en spottloska från din syrra då.
Vet inte om det kan va nåt vid hotellet också, mitt emot stationen.
Vet inte var bästa brudfaktorn är någonstans...

Masterlord skrev:
Jag har som sagt barnen, så jag ska inte med, men det blir ju nära för dig till bolaget som ligger vid folkets park. Bara en spottloska från din syrra då.
Barnvakt :)

Masterlord skrev:

parken, bolaget, hotellet.. tja ni har verkligen allt i ass-ås! :lol

sven666 skrev:

Glöm inte raggarna också.

Ta sig till och från GBG är ju inga problem går ju tåg till 3.17 på natten och så börjar dom gå i gen vid 7eller8. Fast jag tycker att det är bättre att gå ut i gbg när det inte är kalas. Det är mycket ungdomsgäng och annat pack som drar omkring då.

sven666 skrev:
Inte vara avundsjuk... :ajjabajja
Det står fritt upp till var och en att flytta hit, du e också välkommen att ta del av vårt enorma nöjesutbud.
Finns ett ställe som heter Precis, och där skulle du nog kunna samla många hårdrockspoäng bland 17-åringarna.. :tummenupp :hihi

Masterlord skrev:
Inte vara avundsjuk... :ajjabajja
Det står fritt upp till var och en att flytta hit, du e också välkommen att ta del av vårt enorma nöjesutbud.
Finns ett ställe som heter Precis, och där skulle du nog kunna samla många hårdrockspoäng bland 17-åringarna.. :tummenupp :hihi

17 va väl å ta i!! 13-14 e la max ålder på tokjohans "ragg" :tungan

sven666 skrev:
vad har du hört!?!?!

hehe.. nä men man tar vad man får :yoparty :tuttar :(

du e ju skadad!!akta dig för de kan stå en syr cärring bakom ett hörn när du kommer å går me deras lilla "skatt"!!! :arsele :3freak :brinnerup :Bugar

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka