Första leksaken har anlänt!

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SFX
...förutom laptimern då!

Bra att ha något att pilla med och drömma sig bort med på jobbet! Undrar hur sent man kan bromsa efter rakan på Sviestad... :va

Bifogat

• leksak1.jpg
    leksak1.jpg
    50.3 KB · Visningar: 724
Aha, en sån där radialbromscylinder va? Vad är fördelen med en sån egentligen, och varför?

oscar skrev:
...förutom laptimern då!

Bra att ha något att pilla med och drömma sig bort med på jobbet! Undrar hur sent man kan bromsa efter rakan på Sviestad... :va

En såndära köpte jag till mig själv i julklapp, fast gissningvis en stl. mindre. Jag förväntar mig underverk. :hihi

Swedie skrev:
Med sån där kapar du lätt 2 sekunder :hihi

Säljaren lovade 3 sekunder annars pengarna tillbaka!

Sitter en sån pump på hojen när den kommer, men det kan vara bra att ha en i reserv! :)

Men ärligt! Är det någon som har provat? Jag skulle vilja förbättre min fram broms på XT:n (både mer tryck och mer finkänslig). En sådan där kanske gör lite nytta? Vad får man betala och var beställer man??

bebbe skrev:
Men ärligt! Är det någon som har provat? Jag skulle vilja förbättre min fram broms på XT:n (både mer tryck och mer finkänslig). En sådan där kanske gör lite nytta? Vad får man betala och var beställer man??

En pr16x18 skulle säkert sitta fint på din hoj. Vad sitter där för ok & pump nu?

Det är möjligt jag kan skaffa en till för en relativt billig peng.

bebbe skrev:

Beror på vilken pump man jämför med. Skillnaden när jag bytte till ISR på min R1 -00 var enorm, men mot en R1 -04 är den nog inte lika stor!

oscar skrev:
...förutom laptimern då!

Det är ju en sån som sitter standard på min cykel också. De funkar fint de ;)

Brembo Radialpump

Pris? Och var kan man få tag i den billigt?

flykay

Barrett skrev:
En pr16x18 skulle säkert sitta fint på din hoj. Vad sitter där för ok & pump nu?

Det är möjligt jag kan skaffa en till för en relativt billig peng.

Du har pm :)

Funkar finfint. Sitter orginal på qvarnan

Fast du måste ju matcha med en lika porrigt handtag.

lever_overview_big.jpg

Last edited:
oscar skrev:
...förutom laptimern då!

En OT fråga bara, studerade inte du ?
// Någon nyfiken

Jag skulle köpa bromsbelägg till mina ISR ok och kom hem med den här. Förbannat. :D

Bifogat

• godis-001.jpg
    godis-001.jpg
    27.4 KB · Visningar: 344
Goodstuff skrev:
Jag skulle köpa bromsbelägg till mina ISR ok och kom hem med den här. Förbannat. :D
Hårdporr! Men det spelar ingen roll, jag ska spöa dig på Sviestad i år i alla fall! :banana

*/ ?>
Back