Här e hemsidan btw:
http://www.isr-brakes.se/products/mastercylinders/
http://www.isr-brakes.se/products/mastercylinders/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hur är ISR:s handtag och bromscylindrar bättre än till exempel Brembo?No1 skrev:Du ser, bäst på marknaden för tillfället!!!![]()
Patrik...
Ps! SWT Racing kommer från och februari att vara Stockholms återförsäljare för just ISR med kanon priser för Sporthoj.com folk & licens förare... Ds!
Nyteknik skrev:Hur är ISR:s handtag och bromscylindrar bättre än till exempel Brembo?
oscar skrev:...förutom laptimern då!
Bra att ha något att pilla med och drömma sig bort med på jobbet! Undrar hur sent man kan bromsa efter rakan på Sviestad...![]()
oFFkeFF skrev:I stort sett obegränsade möjligheter att justera, billigare. Nackdelen kan väl vara att de kanske är lite väl överarbetade.
Torkel skrev:Hårdporr! Men det spelar ingen roll, jag ska spöa dig på Sviestad i år i alla fall!![]()

Går inte Brembos att justera?oFFkeFF skrev:I stort sett obegränsade möjligheter att justera, billigare. Nackdelen kan väl vara att de kanske är lite väl överarbetade.
Goodstuff skrev:Inte lika mycket som jag fattat det. ISR kan du justera avståndet til greppet men även "slaget" på kolven, dvs hur "fort" du påverkar bromscylindern. Otydligt nog?

maxximus skrev:Varför ser du det som en nackdel? E det bara hög kvalite´ och det funkar på racerbanorna samt är billigare då är det väl bara en fördel, eller??![]()
Lite OT kolla in denna snöspaden i kolfiber?? gjord av: http://www.swecomposite.com/
Goodstuff skrev:Inte lika mycket som jag fattat det. ISR kan du justera avståndet til greppet men även "slaget" på kolven, dvs hur "fort" du påverkar bromscylindern. Otydligt nog?

oscar skrev:ISR är dessutom inte billigare som ni säger utan dyrare!
oFFkeFF skrev:Det beror på vilken sorts cykel man köper ISR-prylar tillTill bojsänken är det dyrare, även om det är samma modell av pump
![]()
oscar skrev:Det är ju samma pump! Jag hade iaf exakt samma pump på Rettan som Watz hade på sin hoj...
En ny ISR kostar väl 3300 (exkl ev rabatt) om jag inte minns helt fel.
En Brembopump, 2 handtag, 2 rep-kit, 3 fot slang som ej svettas, 6 banjos, o en hög med brickor kostade mig 4000...
oscar skrev:ISR-pumpen var jäkligt bra...
oFFkeFF skrev:Jo, men hamnar isr-pumpen på en racer är det mindre än halva priset. Ska ju iofs inte svära att det är så idag, men det var så förra året.
Varför mindre än halva priset?oFFkeFF skrev:Jo, men hamnar isr-pumpen på en racer är det mindre än halva priset.
Nyteknik skrev:Varför mindre än halva priset?
abstruse skrev:Fanns det inte nog med prylar på den hojen som du redan innan kunde skruva bort dig på?![]()
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |