Den är i sanning skitful, eller snarare säregen. Ser inte ut som någonting annat. Det är ju egentligen vad alla andra försöker göra men misslyckas med.Jag närmar mig 50 med stormsteg så jag börjar ju kanske bli gammal och inte förstå mig på nymodigheter men den där designen ser ju ut fördjävlig, som nåt en epabyggare hafsat ihop i brist på grejer att forma plåten. En kantvik och en svets verkar ju vara allt som behövs för att göra karossen?
Sen kan den säkert teknisk sett vara intressant men jävlar vad ful den är. Men en sak är ju säker man kan faktiskt se att det är en Tesla till skillnad från de flesta andra nyare bilar som är stöpta i samma form.
Men det kanske inte är ett så stort problem, jänkarpickisar ser generellt alltid ut som skit i jämförelse med Ferrari 250 GT -64, och de säljer väl mest på att se "brutala" och bränsleslukande ut.
Nu har en ny standard etablerats, det skall bli intressant hur nästa generation pickisar kommer att se ut från de övriga tillverkarna. Och framförallt vilken funktion de kommer att erbjuda.