sportbilsentusi
Obotlig bil/MC/klock och musik/HIFI-nörd
Det och systerbilen EV.6 är helt andra bilar än i20.Var väldigt nära att det blev en Ionic 5 senast jag köpte bil för 3 år sedan,
EV.6 är min favvoelbil från asien.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det och systerbilen EV.6 är helt andra bilar än i20.Var väldigt nära att det blev en Ionic 5 senast jag köpte bil för 3 år sedan,
Och åka en medioker bil på alla sätt, för att spara lite pengar?
Krocksäkerhet, komfort mm
Nej tack enl mig. Men alla gör som de vill.
Hellre köpa en BRA bil begagnat o slippa värdeminskningen
Får ju verkligen hoppas att alla dessa nya bilar som ska ersätta de vi redan har håller längre än fem år.Den är fem år gammal nu så man får räkna med att den faller i bitar.
Jag vet inte hur jag skulle få dem att göra det. För mig är det en gammal bil som har gått sönder och jag har vänt mig till märkesverkstad för att få det löst. Även om jag helst skulle slippa lägga pengar på det ser jag inte hur jag ska komma ifrån det.Får ju verkligen hoppas att alla dessa nya bilar som ska ersätta de vi redan har håller längre än fem år.
Och vatteninträngning bör rimligen biltillverkarna kunna nu efter över hundra år av att sätta ihop bilar, därav att jag kan tycka att Polestar bör ta det även om det är utanför garantitiden. Allmänt hyfs.
Blir kanske mycket som försvinner om det inte funkar heller…Jag vet inte hur jag skulle få dem att göra det. För mig är det en gammal bil som har gått sönder och jag har vänt mig till märkesverkstad för att få det löst. Även om jag helst skulle slippa lägga pengar på det ser jag inte hur jag ska komma ifrån det.
![]() |
Ny Brutale från MV Agusta
Italienska motorcykeltillve... |
Indian Motorcycles bryter sig loss
Screenshot Polaris Inc h... |
|
![]() |
YAMAHA TRACER 7 OCH TRACER 7 GT Y-AMT
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |
![]() |
KTM är tillbaka!
Dags för ”Tracking” med fot... |
![]() |
Stark Varg SM – Världens starkaste supermoto!
Det har tisslats och tassla... |
ZX Moto gör en Honda-lik retromodell
Screenshot Titta bakåt u... |
|
![]() |
Nya Ducati Multistrada V4 Rally
Pressrelease från Ducati (B... |
![]() |
MV Agusta bekräftar ny Brutale
MV Agusta har avslöjat en d... |
![]() |
Yamaha rekordsatsar på GGN