Blir ju förbannad när jag läser annonsen. Skriker deperation.Man undrar ju vad som hände med växellådan när dom tog ut 14 hästar till?
Är det därför den är ny ?
Säljs av AHAB investment group. Avregistrerad för f-skatt. Inga bokslut inlämnade någonsin. Stay away.





