Teinvall
Medlem
Någon som har verktyg för att kunna nita en kedja i helsingborgområdet att låna ut alternativt hjälpa till med bytet mot en liten slant?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Teinvall skrev:2347668Någon som har verktyg för att kunna nita en kedja i helsingborgområdet att låna ut alternativt hjälpa till med bytet mot en liten slant?
Holy Rider skrev:2347683Sätt det nya kedjelåset över bakdrevet, håll mot med hammare på baksidan,
slå med en liten kulhammare alt dorn på framsidan.....fixat
(Skickar mitt bankkontonummer som PM)
Teinvall skrev:2347668Någon som har verktyg för att kunna nita en kedja i helsingborgområdet att låna ut alternativt hjälpa till med bytet mot en liten slant?

Kungen skrev:2348041eftersom du inte har lås nu måste det nitas och då sätter du på den
"kedje biten" över så allt ser ut som det skall och sedan bankar du som han skriver ovan med en kulhammare.
han menade kedjebiten men skrev lås
eller som vi säger i norge. kedje plippidutten
Teinvall skrev:2350099Ingen risk att jag att jag skadar drevet om jag börjar slå på det?
Lever lite under den filosofin att alltid använda rätt verktyg. Jag vill dessutom inte riskera att kedjan delar delar sig.
Är det vanligt att folk nitar kedjor på de här sättet?
Sniper skrev:2350136Har du gamla kedjan på så du kan köra med hojen? i så fall kan du komma hem till mig så fixar vi det snabbt o lätt, har rätt verktyg![]()

Sniper skrev:2350136Har du gamla kedjan på så du kan köra med hojen? i så fall kan du komma hem till mig så fixar vi det snabbt o lätt, har rätt verktyg![]()
Holy Rider skrev:2350217Alla har nog inte kulhammare![]()

|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |