Bedragen så det visslar om det

Långa farbron skrev:
Inte ens fel att två träter,mitt ex var otrogen mot mig (Och jag mot henne),ok sved surt men om man tänker efter rent krasst så varför var hon/jag det ??
Enkelt, är man inte nöjd eller får det man behöver hemma så går man någon annanstans.Detta gäller såväl sex som känslor.

Det kan faktiskt vara så att den ene i ett förhållande kan behandla den andre som guld, medan den andre behandlar den ene som skit. Människor är onda varelser.

Lotta skrev:
Du Plelle........

Eat this :finger

.

Varför säger du så? 9 av 10 tjejer följer inte den hygglige killen hem efter krogen, de följer med grisen. Ju högre han nöffar desto mer intresserade blir dom (vilket dom aldrig erkänner öppet). Dessutom är det väl hans och eventuella raggs ensak eller?

Riktigt tråkigt när sånt här händer... :(

Det enda råd jag kan ge dig är att umgås mycket med kompisarna. Fast om dom har flickvänner så blir det ju såklart lite svårare. Det bästa är om man har singelkompisar. Då får man annat att tänka på.

Långa farbron skrev:
Inte ens fel att två träter,mitt ex var otrogen mot mig (Och jag mot henne),ok sved surt men om man tänker efter rent krasst så varför var hon/jag det ??
Enkelt, är man inte nöjd eller får det man behöver hemma så går man någon annanstans.Detta gäller såväl sex som känslor.

Det är väll ändå ingen anledning till att vara otrogen :confused: Är man inte nöjd så gör man slut, eller pratar om att det är dåligt.

Trist att höra....men tyvärr, sånt händer....se det inte som att du förlorat din flickvän utan se det som att du fått en chans att träffa en tjej som förtjänar dig!!!

Diversion skrev:
Varför säger du så? 9 av 10 tjejer följer inte den hygglige killen hem efter krogen, de följer med grisen. Ju högre han nöffar desto mer intresserade blir dom (vilket dom aldrig erkänner öppet). Dessutom är det väl hans och eventuella raggs ensak eller?

Och detta gör kvinnor till horor :va

gladh

chrille-r startade tråden för han ville ha stöd! Ge då stöd o strunta i skitsnacket eller skriv inget alls, har ni något ni vill diskutera så starta en tråd vettja :)

/ Hannes

Tråkigt att höra, själv så tycker jag det suger att bli dumpad. (Japp, jag har blivit det) Lider med dig. :död
Men att åka motorcykel är kul.. försök att glömma henne, vilket är svårt.

Aja, se det från den ljusa sidan, ni är inte gifta... eller nåt.

gladh skrev:
Och detta gör kvinnor till horor :va

gladh

Det som gör en hora är betalning för sex.

Om jag skulle få för mig att gå hem med en tjej från krogen så är ju valet självklar: Den lösaktiga och svinaktiga tjejen. Då får man ju SEX.

SLUTA att säga att kvinnor är horor, :mad: vi är alla djur med svårtyglade instinkter.

Men skall man ändå förstöra sitt liv med att vara ihop med någon, så skall man vara trogen. :fakta

Skriv en tråd om hurvida man får kalla tjejer för horer och ta de där istället!

Have been there....... :(

Vet precis vad Du går igenom, men med tiden repar man sig (dj-vla klyscha) men så är fallet..... :)

Chille skrev:
Det finns ingen ursäkt för att vara otrogen. Så är det bara.

Det finns det visst det. Om min partner skulle sexstrejka eller inte bry sig så mycket om mina sexuella behov så skulle jag inte vara utan sex för det.

Plelle skrev:
Nu äru singel o kan ge igen på andra tjejer, va en riktigt gris :banana :hihi

Sånna killar har jag råkat ut för, efter att ha hämtat sig från alla sår de gett så önskar man att man blivit född utan känslor..
Det är så fel att göra så!! :(

Har tre förhållanden bakom mig, alla på minst över 2 år, och i ALLA dessa förhållanden så har tjejen varit otrogen. Något som jag ibland förstått väldigt sent. Det svider, man blir aldrig sig själv igen. Och varenda gång det har hänt så känns det som att hjärtat slits ur kroppen. Inte bara när man får reda på det. Utan vid varje pulsslag.. och detta pågår i veckor.. (månader...)

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=17706

Men.. tiden läker de största såren. I alla fall efter ett tag. Precis som ryggdunkarna i tråden ovan påpekade. I dag har jag världens bästa tjej. Ibland är jag rädd att mönstret ska upprepas. Men det gäller att sopa rädslan under mattan, den leder en inte rätt.

Håll dig över ytan och tänk på att du faktiskt, hur omöjligt det än verkar, kommer att må lite bättre än du gör nu.

Fy fan va tråkigt att höra Chrille:( Det e bara o sätta sig på hojen o ragga nytt lammkött, hur gammal va hon?
Tror du skall va hlad att du inte tog henne på bar gärning för det hade nog etsat fast sig hårt innanför ögonlocken.
Själv hade jag nog flippat........

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...