gixxer_chrille
Sugen på att köra hoj igen
Anthrax skrev:Vad var hennes försvar till det hela?
Ja, det bara hände. Jag god tar inte det

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Anthrax skrev:Vad var hennes försvar till det hela?
nattvakten skrev:Mycket bull shit på den här tråden, men jag lovar dej att du kommer komma över det efter ett tag, det kommer att ta en stund och vissa dagar kommer det kännas bättre en del sämre, jag vet, jag har varit där, men för mej va det ett snäpp värre, jag såg det, jag känner hatet en idag, när jag ser henne idag så bara hatar jag henne, hon försökte få mej att förlåta, men det gick inte, för bilderna på hur hon blev knullad bakifrån hade etsatt sig fast på min hornhinna, jag va singel i ca 2 år efter det, jag klarade av det fast jag va nära att hoppa och nära total kollaps, idag känner jag att ...... jag vet inte vad men jag vet att även du kommer över det. lycka till vh Johan
Försök att aktivera dej så mycket du bara kan och se till att du inte är ensam.chrille-r1000 skrev:segt att du har samma förnamn som smurfen hon knu**ade bakom ryggen på mig. Fast nu är vi slut och det kommer nog att ebba ut för dom då det inte är lika spännande längre kanske.
chrille-r1000 skrev:Det enda fel jag tydligen gjorde var att jag älskade henne för mkt. Jag ställde upp så gott som alltid för henne och var henne till lags. Killen är en liten jävla smurf på 31 år flintis med 2 barn. Och honom lämnade hon mig för. Varför. Dom var arbets kamrater på ett flygbolag och dom var bägge flygvärdar respektive flygvärdinnor. Hon menar på att han var flörtig och rolig. Jag började misstänka henne när hon pratade för mkt i telefon med honom, jag snodde hennes mobil och läste några kärleks meddelande från honom. Men där slutar det inte än, detta var annandag pingst och hon stod fast med att hon inte alls bedrog mig. Tills igår jag gömde min Archos medie spelare www.archos.com när jag stack till jobbet och lät den gå på resten av dagen. Jag fick med alla smaskiga historier på vad hon diskuterade i telefonen med smurfen och senare hennes vännina.Det var dråpslaget, jag har aldrig gjort henne nåt annat än bara älskat henne och det var tacken det. Den slynan
![]()
Ja, ni som såg bilden kanske det var lite överdrivet men jag känner ett sånt hat mot henne just nu. Jag fick även reda på att hon vänstrade mot mig förra sommaren när jag var på semester. Då hade jag väldigt svaga bevis.
![]()
Masonit skrev:Det är bara förjävligt! OM man nu klantar sig så mycket att man är otrogen så får man för fan berätta det direkt! Men som nu när du ställer henne mot väggen flera gånger å hon bara nekar. Det är så jävla uselt och lågt gjort! Tjejer kan vara fruktansamt egotrippade. Det handlar bara om deras känslor och hur det ska vara för att passa dem.
Kan lova att hon kommer krypande tillbaka när hon fatta hur bra hon igentligen hade det. Ta då chansen att ge igen å bara totalt strunta i henne!'
\Masonit
Hoppas hon inte gör det för älskar man någon så är det svårt att motstå detSadam skrev:De kan du fethaja att hon kommer göra
Mavve skrev:Visa bilden igen.
nattvakten skrev:Hoppas hon inte gör det för älskar man någon så är det svårt att motstå det
Tror bästa hämden är att visa att man inte bryr sig och att man kan ha ett bra liv utan henne, såsmåningom hittar man en ny donna, det är då det svåra kommer att inte vara misstänksam mot henne och våga lita på henne.Masonit skrev:Haha, i sådana här fall är ju hämnden så otroligt ljuv så man hämnas ju mycket hellre än tar tillbaka henne.![]()
\Masonit
nattvakten skrev:för bilderna på hur hon blev knullad bakifrån hade etsatt sig fast på min hornhinna, jag va singel i ca 2 år efter det, jag klarade av det fast jag va nära att hoppa och nära total kollaps,
chrille-r1000 skrev:Killen är en liten jävla smurf på 31 år flintis med 2 barn. Och honom lämnade hon mig för. Varför. Dom var arbets kamrater på ett flygbolag och dom var bägge flygvärdar respektive flygvärdinnor.
Plelle skrev:Säger som en polare sa: Tjejer är värdelösa! Dom duger inte till något! Förutom sex men de måste man ju inte ha flickvän för att få!![]()
Nu äru singel o kan ge igen på andra tjejer, va en riktigt gris![]()
![]()
skabe skrev:Hmm.. det verkar som det finns många grisar!?
tror inte att du behöver ragga nå på den här sidan efter det där inlägget?
chrille-r1000 skrev:Ärade Sporhojs medlemmar. jag skulle behöva ert stöd nu. Det visade sig att min Sambo som jag har varit ihop med i över 7 år har varit otrogen mot mig ett tag tillbaka nu, jag känner mig så nere nu så ett par uppmuntande ord skulle vara tacksamt. Jag avslöjade henne igår, dock ej på bar gärning men jag gjorde det iaf.Nu är det tvärslut iaf. Det enda positiva i det hela är att man är singel igen och kan göra precis som man vill igen.
Goodstuff skrev:Inte ens ett kasst partytrick. Kvalificerat BS bara.
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |