Bedragen så det visslar om det

Lider med dig! :(
Hoppas att du har kompisar som kan stötta å finnas där för dig...

Själv har jag blivit bränd så många gånger att jag aktar mig för kärleken.
Den gör bara ont och sätter många djupa ärr i hjärta å själ... :gråta

// Lena

Lilla_damen skrev:
Sånna killar har jag råkat ut för, efter att ha hämtat sig från alla sår de gett så önskar man att man blivit född utan känslor..
Det är så fel att göra så!! :(

Du menar att dom lekt med dej? Tuff branch..
Men sålänge han inte lovar dej något så kan de väl inte ge några sår?
En annan sak om han "leker" med dej, uppvaktar dej mm för att få sex o du bli kär för att han sen ska skita i dej, de är inte vidare snällt.
Men man vill fan ge igen på alla brudar för att ens egen har varit som ett svin.
Men det är väl därför ni är svin, för att vi är de oxå, vem börja egentligen? Hönan eller ägget? :hihi

Daggarparn skrev:
Lider med dej!
Mitt huskors tjatade på mej om vilka svin män är, i synnerhet jag. Kunde inte läsa en söndagstidning eller se på tv utan att hon skulle få utbrott.
Dagligen försökte jag övertyga henne om att jag inte hade nå´n annan & att män inte är svin.
Kunde inte prata med nå´n tjej överhuvudtaget utan att bli anklagad för nåt.

Så visade det sej att hon går och är otrogen under den här jävla tiden!!!
Bland annat på natten till allahjärtans dag!!!
Man blir så förbannad!!!

Nästan exakt samma har hänt mej. Va tillsammans med årets svartsjukaste tjej, övertygelse efter övertygelse om att jag inte va otrogen bara för att jag prata med någon annan tjej hjälpte inte, ist så gick hon o va otrogen!! Smart brudjefel!!! Grejen är att han va med engång när vi lira brännboll, utan att jag visste att dom "höll på" redan då!! Tänk om ja vetat... brännbollsträ :fatta!

Lider med dig!

Jag hade blivit så otroligt arg! Asså verkligen hat känslor. Jag hade aldrig kunnat förlåta min tjej om hon varit otrogen. Det finns ALLTID bättre alternativ än att vara otrogen. Ni som hr förlåtat eran partner efter han/hon varit otrogen. Har ni någonsin kunnat lita på er partner igen?

\Masonit

Masonit skrev:
Lider med dig!

Jag hade blivit så otroligt arg! Asså verkligen hat känslor. Jag hade aldrig kunnat förlåta min tjej om hon varit otrogen. Det finns ALLTID bättre alternativ än att vara otrogen. Ni som hr förlåtat eran partner efter han/hon varit otrogen. Har ni någonsin kunnat lita på er partner igen?

\Masonit

I mitt fall: Nej, försökte men sen förstod ja att va lika bra att sälja skiten o satsa på hojen ist, så länge man är snäll mot den så gör den inget dumt tillbaka.

Även jag nybliven singel nu...Sen igår faktiskt...känns mindre kul...menmen
Slipper höra nån gnällröv som tjatar o...vafan...ska du hålla på med den igen...då åker jag hem...Gör det då!!!

Tjejer e inte allt har jag nu märkt...skulle vilja omformulera lite som någon sa....

Du kan ersätta allt som du gör med tjejen med en polare...så är det...
Å nej jag e inte bög...finns kvinnliga polare!!!
För allvarligt talat...

Prata...går att göra med polaren
Spela spel...går med polaren
Hojåka...går att göra med polaren
Gifta sig...går att göra med en rubbad å grymt full polare...fråga brittan!!!
Ha sex...Om man har rätt kön på polaren
Köpa hus...Går att göra med polaren...dock ska du ha första ching på tv-rummet, skithuset å garaget.
Äta på resturang...tror att även här spelar det roll på könet på polaren....

Slutsats...Allt udda(å intimt)...krävs det en kvinna för...Men för det måste man inte dejta henne!

Sommaren hägrar...Go get them Boy!!!!!....För nu börjar det roliga trots allt!
// SINGELgrabben

Masonit skrev:
Lider med dig!

\Masonit

Nah, jag förlät, flyttade isär och behövde därefter inte lita på henne mer.
Förlåtandet var en bra process som gjorde det mycket lättare att fungera som människa igen.

gladh

Tofast4Hjo skrev:
:tuttar :fatta! att killar också har känslor.
Det du gör mot andra kan andra göra mot dig.

Ajamen, nu är det ju så att det inte bara är tjejer som är otrogna... :fakta

Ta en stadig Wirre, sätt på låten Manish Boy med Muddy Waters, och
kom över henne och gå vidare!

grrr fytusan för sånna som henne!
Kan man inte hålla sig till mer än en person ska man fan inte ha ett förhållande.
Du kan ju som flera skrivit - få mer tid till hojåkandet numera.
En bra sak iaf. Det tar tid att komma över sånt här. Särskillt när avslutet inte var/är lyckligt.

Gör andra saker. Var med vänner, åk hoj. Prova saker du inte gjort förut!

Ravetrancer skrev:
Varför undrar du, e du gay eller?:)

Nej inte gay! Gift och två barn! Iofs ingen garanti för att vara straight hehe!

Frågan stäldes med glimten i ögat eftersom att några menade på att damerna oftare är otrogna. Jag såg att du ställt frågan i en annan tråd. Dock inte som poll! Vi får väl se som händer i den tråden?

JB

peter_n skrev:
Det kan faktiskt vara så att den ene i ett förhållande kan behandla den andre som guld, medan den andre behandlar den ene som skit. Människor är onda varelser.

Sant ,och det händer väl allt för ofta tyvärr.

Avarage skrev:
Och VAD vet vi om bakomliggande orsaker? Inte ett smack! Vi hör Chrilles historia men vi har inte hört hennes, eller hur?

Jag försvarar nu inte otrohet och de som känner mig riktigt bra vet hur starkt engagerad jag är i just den frågan! Men skall man vara objektiv, och det skall man kanske försöka vara när för mig främmande människor anklagar andra för något liknande, så har vi bara hört Chrilles version varför man nog skall vara lite sansad i att dömma!

Personligen är jag inte så säker på att man skall "hänga ut" sig själv så här som Chrille har gjort. Det är nog "lite" för privat för att vara bra i längden!

Syftet med bilden är dessutom vara FÖR mycket! Hade det inte räckt med första inlägget där han söker stöd. Onödigt att hänga ut henne, vilket dessutom är brottsligt så till vida hon inte har gått med på det!

Jag har skrivit det tidigare: Jag lider med dig Chrille men gör det inte värre för dig än vad det redan är!

// Niklas
ah moralkärring, du vet nog inte hur det känns!
Bara ut å leta reda på något nytt fruntimmer,det kryllar av dom, snubbe med båge och i sina bästa år,,du kan inte misslyckas! Hoppas att du kommer över grejen fort!

loser skrev:
På tal om hor-debatten så sade en kompis en rätt lustig sak över ett par öl när vi satt och spanade damer.
- Alla tjejer har lite hora i sig! Det gäller bara att veta hur man lockar fram den sidan hos dem.
:fyllisar
Vad var den lustiga poängen i det hela? :rolleyes: Låter mest som ett kasst partytrick :yoparty

Avarage skrev:
Och VAD vet vi om bakomliggande orsaker? Inte ett smack! Vi hör Chrilles historia men vi har inte hört hennes, eller hur?

Jag försvarar nu inte otrohet och de som känner mig riktigt bra vet hur starkt engagerad jag är i just den frågan! Men skall man vara objektiv, och det skall man kanske försöka vara när för mig främmande människor anklagar andra för något liknande, så har vi bara hört Chrilles version varför man nog skall vara lite sansad i att dömma!

Personligen är jag inte så säker på att man skall "hänga ut" sig själv så här som Chrille har gjort. Det är nog "lite" för privat för att vara bra i längden!

Syftet med bilden är dessutom vara FÖR mycket! Hade det inte räckt med första inlägget där han söker stöd. Onödigt att hänga ut henne, vilket dessutom är brottsligt så till vida hon inte har gått med på det!

Jag har skrivit det tidigare: Jag lider med dig Chrille men gör det inte värre för dig än vad det redan är!

// Niklas

Det enda fel jag tydligen gjorde var att jag älskade henne för mkt. Jag ställde upp så gott som alltid för henne och var henne till lags. Killen är en liten jävla smurf på 31 år flintis med 2 barn. Och honom lämnade hon mig för. Varför. Dom var arbets kamrater på ett flygbolag och dom var bägge flygvärdar respektive flygvärdinnor. Hon menar på att han var flörtig och rolig. Jag började misstänka henne när hon pratade för mkt i telefon med honom, jag snodde hennes mobil och läste några kärleks meddelande från honom. Men där slutar det inte än, detta var annandag pingst och hon stod fast med att hon inte alls bedrog mig. Tills igår jag gömde min Archos medie spelare www.archos.com när jag stack till jobbet och lät den gå på resten av dagen. Jag fick med alla smaskiga historier på vad hon diskuterade i telefonen med smurfen och senare hennes vännina. :zpy Det var dråpslaget, jag har aldrig gjort henne nåt annat än bara älskat henne och det var tacken det. Den slynan :huvet :mad: Ja, ni som såg bilden kanske det var lite överdrivet men jag känner ett sånt hat mot henne just nu. Jag fick även reda på att hon vänstrade mot mig förra sommaren när jag var på semester. Då hade jag väldigt svaga bevis. :4skrika

Ravetrancer skrev:
Fy fan va tråkigt att höra Chrille:( Det e bara o sätta sig på hojen o ragga nytt lammkött, hur gammal va hon?
Tror du skall va hlad att du inte tog henne på bar gärning för det hade nog etsat fast sig hårt innanför ögonlocken.
Själv hade jag nog flippat........

Ja, som sagt, det var nästan på bar gärning, iform av avlyssning.
Nu kommer nån moral kärring säkert att säga att det är olagligt men jag säger att jag var tvungen att göra det för att få ur sanningen ur henne. Jag har flera ggr fått svaret att hon inte var det. Fastän vi kom överens i början att vara ärliga med det. Hon är född 76 jag är född 75. Hon e last gammal nu. Hon har varit fet, men jag älskade henne ändå hon gick ner igen, losat ca 20-30 kg ,fick en massa stretchmarks och tax öron till bröst men jag älskade henne fortfarande för det. Men det hjälpte inte serru.
När jag ser dom 2 tillsammans nu, för det lär jag göra förr eller senare så kommer jag att :zpy på dom. Speciellt henne som valde en ful liten flintis smurf på 31 år med 2 ongar redan.

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra