Efter att ha läst de flestas åsikter så slår det mig hur moraliserande många är och kallar folk h*ra hit och dit..
Man är inte otrogen om man lever i ett lyckligt förhållande.
Nånting är fel med personen ifråga (nymfoman eller andra psykiska tvivelaktigheter) eller i förhållandet, och så väljer man att fly problemen istället för att ta tag i dessa inom förhållandet. Vissa flyr till spriten, andra väljer en annan person att fly till.
Om man väljer att fly från problemen genom att starta en affär (ett förhållande med någon annan än partnern..) så väljer man också att potentiellt såra den personen som man sagt sig älska och vilja leva med. Och jag väljer att tro att det är få som verkligen VILL såra någon som betyder mycket för en.
Hur många här inne kan allvarligt säga att de aldrig vart otrogna,,,det lilla minsta?? (inte ens sugen...?)
Den som är helt oskyldig kastar den första stenen.................
Till Chrille... Jag förstår att det känns pissigt nu. Man var glad att du är arg. När du slutar vara arg och fortfarande tycker om henne mycket, då blir det riktigt jobbigt. Hoppas du mår bättre snart! Aktivera dig och omge dig med vänner.
Och tänk på de olika känslorna. Syn, lukt, känsel och hörsel.. ta bort dessa!!
Dvs, titta inte på kort på henne, ta bort parfymer och kläder som luktar som henne, träffa henne inte, och prata inte med henne i telefon.
Detta underlättar, jag lovar.