Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Detta kommer du nog över trots allt ganska fort hoppas jag nu när du känner sånt hat o äckel.Låt dej inte bara sänkas o tappa självförtroendet.Ut o ragga o chansa,nu har du inget att förlora o kan kanske till o med dra hem högsta vinsten på en super go tjej.chrille-r1000 skrev:Ja, som sagt, det var nästan på bar gärning, iform av avlyssning.
Nu kommer nån moral kärring säkert att säga att det är olagligt men jag säger att jag var tvungen att göra det för att få ur sanningen ur henne. Jag har flera ggr fått svaret att hon inte var det. Fastän vi kom överens i början att vara ärliga med det. Hon är född 76 jag är född 75. Hon e last gammal nu. Hon har varit fet, men jag älskade henne ändå hon gick ner igen, losat ca 20-30 kg ,fick en massa stretchmarks och tax öron till bröst men jag älskade henne fortfarande för det. Men det hjälpte inte serru.
När jag ser dom 2 tillsammans nu, för det lär jag göra förr eller senare så kommer jag attpå dom. Speciellt henne som valde en ful liten flintis smurf på 31 år med 2 ongar redan.
ktmjacke skrev:Faaaaan,med dig skulle t.o.m jag kunna vara monogam ju.![]()
bebbe skrev:Japp, som man bäddar får man ligga.........eller, ja... som man ligger får man bäd.... eller, äh...... hur det nu var![]()
t-quick skrev:ta hojen hit så kan du hänga med oss ut o kröka ikväll..
Det kommer HSK killar från hela landet
nej jag såg inga bilder men det blev bilder av det efteråt i skallenPejo skrev:Fick du se på bild hur det skedde ? Ärligt talat, jag vet inte om jag skulle klarat en sån resa mentalt, spontant känner jag nog att jag skulle sätta mig på hojjen och hålla fullt tills det tar stopp och allt blir mörkt...![]()
Skönt att du fixade det!!
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden