Bedragen så det visslar om det

ta hojen hit så kan du hänga med oss ut o kröka ikväll..
Det kommer HSK killar från hela landet

Du kommer över det.

chrille-r1000 skrev:
Ja, som sagt, det var nästan på bar gärning, iform av avlyssning.
Nu kommer nån moral kärring säkert att säga att det är olagligt men jag säger att jag var tvungen att göra det för att få ur sanningen ur henne. Jag har flera ggr fått svaret att hon inte var det. Fastän vi kom överens i början att vara ärliga med det. Hon är född 76 jag är född 75. Hon e last gammal nu. Hon har varit fet, men jag älskade henne ändå hon gick ner igen, losat ca 20-30 kg ,fick en massa stretchmarks och tax öron till bröst men jag älskade henne fortfarande för det. Men det hjälpte inte serru.
När jag ser dom 2 tillsammans nu, för det lär jag göra förr eller senare så kommer jag att :zpy på dom. Speciellt henne som valde en ful liten flintis smurf på 31 år med 2 ongar redan.
Detta kommer du nog över trots allt ganska fort hoppas jag nu när du känner sånt hat o äckel.Låt dej inte bara sänkas o tappa självförtroendet.Ut o ragga o chansa,nu har du inget att förlora o kan kanske till o med dra hem högsta vinsten på en super go tjej.
Jag vet själv hur det känns när man blir smått bedagen o det visar sig att fuckot ser ut som värsta mardrömmen.Nu är det år o dar sen men hon var 21 o jag 23 eller nåt.Trodde oxå på att det skulle bli mer då vi var väldigt lika i intresse o annat.Men tydligen var kompisar,festa o sånt viktigare o hon träffa oxå nån halv tunnhårig kille på närmare 30 bast.Det höll dock inte länge med hennes praslande då jag lyckades få tag i numret till killen o snacka med honom.Han hade oxå trott att det skulle bli nåt seriöst mellan dom men jag sa som det var o han vände oxå då sina taggar utåt o bad henne dra.Gissa om hon blev glad :D
Nu idag har hon kille o tydligen blivit mer seriös då magen puttar ut.Men jag har svårt o förstå mej på hennes smak.Killen är små lönn fet,ser lite gubba aktig ut o är väl närmare 28-30 kanske,något vidrigt finnig i huvet o ser allmänt ut som en pajats.Kanske därför han har försökt fylla armarna med kladdiga tatueringar o även förstört henne med uppmuntran o fixa tatuering.
En liten delfin som skulle vara söt på axeln,det är nån hemma fixare som tatuerat den o ser inget vidare snyggt ut.Aja idag skiter jag i vilket o är faktiskt smått skadeglad för det o att hon lyckats hitta nån som går runt o liknar en vandrande pajats.

Last edited:
vafa ga vidare istf. spy galla.... loser!
Jag kan forsta att du e kantstott men hall dina morka tankar for dig sjalv for ingen vill hora dina missnojesyttringar har pa forumet.. haja du e dumpad.. overgiven.... slut... finito... GAMEOVER... haja..
tont!
/E[/QUOTE]

Oj va bitter man låter.
Killen har ju fått sig en knäck. Va fan låt han skriva av sig.
Kanske dags att rannsaka sig själv när man reagerar så hårt på ett inlägg som man inte alls själv har med att göra.

Last edited:
bebbe skrev:
Japp, som man bäddar får man ligga.........eller, ja... som man ligger får man bäd.... eller, äh...... hur det nu var :va

Du menar kanske ?? Den man ligger med får bädda ??

Pejo skrev:
Fick du se på bild hur det skedde ? Ärligt talat, jag vet inte om jag skulle klarat en sån resa mentalt, spontant känner jag nog att jag skulle sätta mig på hojjen och hålla fullt tills det tar stopp och allt blir mörkt... :brinnerup

Skönt att du fixade det!!
nej jag såg inga bilder men det blev bilder av det efteråt i skallen

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey