GSXR1100R
The older i get the faster i was
VM i grisbrottning...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
TinaTjejen skrev:Ouff.. dålig stil. Det var inte särskilt bra gjort av henne di där.
Det var heller ingen vidare stil du kör med, att lägga ut kort som du skrivit hora på![]()
7år är lång tid.. men men.. du har ju många år kvar att leva och bättre flickor finns säkert![]()
Chille skrev:har du blivigt riktigt bedragen någon gång så förstår du min vrede.
Det finns ingen ursäkt för att vara otrogen. Så är det bara.
hur kan du vara så korkad så du går ut här och berättar att den inte är lång men väldigt smalBIKER23 skrev:Vet inte vad du syftar på men för min del så så står 23 för att min ....är 23 cm. Nu vet du det![]()
om du tycker singel är bäst så har du nog inte haft någe bra förhållande så här långt.peter_n skrev:Chrille du har ju hoj, vad är problemet![]()
Bättre förhållande än så kan man inte ha.
Som tröst måste jag säga att jag också har varit där, det tar jä..t lång tid för det att gå över.
Det är SOMMAR, du har hoj, DU SLIPPER HENNE, Lev ut dina fantasier
SINGEL är bäst!
Plelle skrev:Säger som en polare sa: Tjejer är värdelösa! Dom duger inte till något!
blom skrev:om du tycker singel är bäst så har du nog inte haft någe bra förhållande så här långt.
Madhonda skrev:Men FAN.....det gör vi visst...!!! T.ex. så duger vi till att köra hoj.!!
SÅ DET SÅ...!!!!!!![]()
bebbe skrev:Japp, som man bäddar får man ligga.........eller, ja... som man ligger får man bäd.... eller, äh...... hur det nu var![]()
Tofast4Hjo skrev:Otrohet kan man aldrig förlåta
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti