Bedragen så det visslar om det

TinaTjejen skrev:
Ouff.. dålig stil. Det var inte särskilt bra gjort av henne di där.
Det var heller ingen vidare stil du kör med, att lägga ut kort som du skrivit hora på :ajjabajja
7år är lång tid.. men men.. du har ju många år kvar att leva och bättre flickor finns säkert :)

Att kall någon hora var väl inte så begåvat kanske. Iaf inte ofentligt. Nu kan man bli dömd till dagsböter för detta!!

Dock kan jag förstå din vrede och att du är ledsen. Men nog med "moralkakor" . Måste kännas förjävligt. Du får försöka se det ljusa i saken. Tänk att sommaren ligger framför dig med massor av bus!!! Det kanske var tur i oturen att du upptäckte det. Annars kanske det skulle pågått ännu längre tid. Du behöver göra något annat nu. Res bort partaja loss gör något galet ha kul.........

JB

Chille skrev:
har du blivigt riktigt bedragen någon gång så förstår du min vrede.

Det finns ingen ursäkt för att vara otrogen. Så är det bara.

I know! I have been there!
Men man skapar bara en massa problem för sig själv om man börjar hämnas och göra saker som gör att man får det etter värre!

Nu skall jag inte försöka styra över ditt liv för det varekn kan eller vill jag. Du lever ditt och jag mitt! Jag bara förmedlar min erfarenhet och mina råd utefter min livserfarenhet! Om du följer delar av dem eller inte alls är helt och hållet upp till dig! Och inget jag varken kan eller skall påverka!

Mitt råd, vare sig du bryr dig eller ej, är dock att ta bort allt som kan kopplas samman med ditt ex. eftersom du själv kan få stora/oönskade problem i efterhand.

Med tiden lär man sig leva med förvånansvärt mycket sorg. Man glömmer aldrig men man lär sig leva med det och tänker mindre och mindre på det. Så är det för de flesta och det är ett naturligt skeende. Försök därför tänka lite längre fram, även om det kan vara svårt just nu. Du vill väl ändå inte förstöra för dig själv i framtiden när du är på väg tillbaks. När du börjar må lite bättre, eller?

Du grundar för din framtid nu! Allt du gör, allt du säger, allt du inte gör. Allt detta påverkar dig och din framtid! Försök tänka lite längre fram så ser du vad jag menar!

// Niklas

Lider med dej, otrohet är oförlåtligt :( Jag förstår att det känns j*kligt tungt nu, samtidigt som man känner sej arg och lurad.

Försök umgås mycket med polare och gör saker du tycker är kul (nästan allt förutom att sitta hemma ensam och deppa, det blir oftast bara tyngre då)

Hoppas att det känns bättre snart!

Tråkigt att höra sin story... :( Men ett tips>>>> Ta bort bilden....ser hon den blir du :brinnerup

BIKER23 skrev:
Vet inte vad du syftar på men för min del så så står 23 för att min ....är 23 cm. Nu vet du det :7peta
hur kan du vara så korkad så du går ut här och berättar att den inte är lång men väldigt smal :confused:

Chrille du har ju hoj, vad är problemet :confused:
Bättre förhållande än så kan man inte ha.

Som tröst måste jag säga att jag också har varit där, det tar jä..t lång tid för det att gå över.

Det är SOMMAR, du har hoj, DU SLIPPER HENNE, Lev ut dina fantasier :banana

SINGEL är bäst!

peter_n skrev:
Chrille du har ju hoj, vad är problemet :confused:
Bättre förhållande än så kan man inte ha.

Som tröst måste jag säga att jag också har varit där, det tar jä..t lång tid för det att gå över.

Det är SOMMAR, du har hoj, DU SLIPPER HENNE, Lev ut dina fantasier :banana

SINGEL är bäst!
om du tycker singel är bäst så har du nog inte haft någe bra förhållande så här långt.

Plelle skrev:
Säger som en polare sa: Tjejer är värdelösa! Dom duger inte till något!

Men FAN.....det gör vi visst...!!! T.ex. så duger vi till att köra hoj.!!

SÅ DET SÅ...!!!!!! :squid

chrille-r1000 tråkigt att hon valt nån annan... o har involverat sig med han innan hon gick. SÅNT är dåligt stil som fan. Men hon hade förmodligen sina anledningar.

Ut o lev livet.... hjärtat kommer att värka ett tag...men det är går över.

Fan, det måste nästan vara rekord i grenen Snabbt Urspårande Av Tråd. En kille skriver att han precis upptäckt att hans tjej sedan 7 år varit otrogen, han behöver litet stöd... och bara nåt tiotal inlägg senare är nivån *under* sandlådebotten. :Bugar

Chrille, jag lider med dig. Det är en stor bit av livet som bara trillat ihop... och det finns inte så mycket att göra åt det just nu. I det här läget betyder kompisar allt, se till att vara bland dem du gillar, det är värt mycket! Efter sju år har man ju oftast rätt många gemensamma vänner, om det solklart är hon som gjort bort sig så kommer deras sympatier säkert att ligga hos dig - det är nog bland de värsta "straff" hon kan få, att bli mer eller mindre spetälsk bland vännerna. Se upp för att *hämnas*, det kan vända sympatier åt hennes håll och det vill du ju inte.
Försök inte supa bort eländet, det funkar inte. Inte att knulla runt bara som vedergällning heller. (Knulla runt för att man verkligen *vill* är en helt annan grej, men man brukar inte vara mogen för det förrän efter ett tag. :) )

En grej till... De som fyllt 20, och 30 också, vet att ingen otrohet är exakt den andra lik, eftersom människor och omständigheter kan variera så extremt. Allt i livet är ju inte bara svart eller vitt, det går inte att vara helt kategorisk om allt. Vi vet ju ingenting om omständigheterna just här, men det *finns* lägen där det är möjligt att lappa ihop saker, förlåta och gå vidare stärkta tillsammans efter en otrohet. Inte glömma men förlåta. Det känns säkert inte så idag, eller nästa vecka... men för somliga människor, i somliga fall, är det fullt möjligt. Även om det är jobbigt. Därmed inte sagt att det skulle funka för er, vi vet ju som sagt inget...

Last edited:
Shit happens, vet själv hur det känns att bryta upp ur långa förhållanden, det är inte kul, även om man skiljs i "samförstånd" så blir det jobbigt.

På tal om hor-debatten så sade en kompis en rätt lustig sak över ett par öl när vi satt och spanade damer.
- Alla tjejer har lite hora i sig! Det gäller bara att veta hur man lockar fram den sidan hos dem.
:fyllisar

Ja det ar sorgligt, vet inte bakgrunden men ar det omojligt att det blir ni igen? Ar det mojligt att forlata? 7 ar ar lange och man delar ganska manga minnen och annat matriellt.

Om inte man ar beredd att ga tillbaka far man forsoka att leva anda for det blir battre aven om det inte kanns sa nu.

Sen ar det juh sommar allt kanns val lite lattare nu antar jag + att det finns mycket kott dar ute :)

Singelliv :yoparty

Du slipper prioritera bort mc pga annat fjolltrams och du kan traeffa dina polare naer du vill.

Lev livet och ha kul, att vara bitter tjaenar ingenting till.

/ Micke i Shanghai

bebbe skrev:
Japp, som man bäddar får man ligga.........eller, ja... som man ligger får man bäd.... eller, äh...... hur det nu var :va

Den man ligger med får oftast bädda.....? Eller...eh...näh.....

Fy fan va trist, otrohet är för jävligt!!!. :( :( för din skull, 7 år är en lång tid.
:kulspruta till alla otrogna, tjejer som killar!. Otrohet kan man aldrig förlåta, tycker både jag och pojkvännen tofast4some (vars f:d var otrogen mot honom).

Last edited:
Tofast4Hjo skrev:
Otrohet kan man aldrig förlåta

Kan man inte?
Min före detta var otrogen mot mig. Tog det hårt. Men det fans en anledning, det finns det alltid. Jag förlät det hela men glömde för eden skull inte bort det samt gick vidare. Varför vara bitter.

gladh

Inte ens fel att två träter,mitt ex var otrogen mot mig (Och jag mot henne),ok sved surt men om man tänker efter rent krasst så varför var hon/jag det ??
Enkelt, är man inte nöjd eller får det man behöver hemma så går man någon annanstans.Detta gäller såväl sex som känslor.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti