Tokas skrev:Heja Kaz!
Den med flesta prylar när han dör vinner!
Jag tycker du gör rätt i att bränna av en massa pengar så här. Om vi alla gör likadant så ökar vi försäljningen, och därmed sveriges BNP som snart får högkonjunktur... Kunsumera mera!![]()
Seriöst så vore det faktiskt kul om du orkade skriva ner alla planer du har för din nya Milla. På så vis kan vi så att säga få en komprimerad sammanställning över viktigaste/bästa modifieringarna för den nya 04:an.
Krya på dig!
hehe!
Tyvärr så bidrar jag juh inte till sveriges BNP då allt jag köper till hojen inhandlas från utlandet...
men men
jag ska göra mitt bästa med att få upp allt som bör göras, måste bara lära mig lite mer om lilla nya millen... (hon heter Inga)
Några saker har jag redan snappat upp. Tex. det sägs att millen nu lev. med 2 mappar, varav en skulle vara org och en skule vara för hojen med slipon... hört att det helt enkelt e fel... det e i stort sätt samma mapp bara det att den 2:a e uppad för att det va en massa problem med den 1:a. tex. att den stannar vid tomgång å så. Så 2:an e helt enkelt bara en uppdatering av den första! Sen när det gäller moddningar som e bra för denna, Verkar som att det inte skiljer sig någe eg. från tidigare modeller. utan det e samma saker som måste till, Öka luftintaget, porta, och se till att den får rätt blandning av bränsle för att sen hitta en optimal väg ut... Dock har jag hört ryktas om att det faktiskt på denna funkar bättre med 2-1 system än som det sitter org. 2-2?? strange men sant....
Vet om en 04 som har 145BHP !!! man kan nog lite smått säga att det e den jag kommer utgå ifrån! och det roligaste e att den har dessa mods:
2-1 helsystem
renegade airkit
portade toppar
"ORGINAL MAPPNING"
thats it!
tjing
KaZ
Last edited:
