Triggerhappy
Måste man tvätta den?
RSV_R skrev:Hade tänkt göra som till 04:an. Köpte alu igår, men om den ska vinklas ner och böjas så kanske det är bättre och lättare att gjuta i kolfiber/gasfiber.... (synd man inte har annat än glasfiber hemma då)
Gör en Plugg i aluminium och gjut från den sen !
trallallallala

dessutom kände jag att den blev slapp när jag åkte en längre sträcka för 2 veckor sen.. stannade o pumpa lite sen försvann det... Sen dess har jag inget kännt.. 
När är benet i körbart skick då?
för dem som inte vet så kan du juh oxå tipsa om i vilken ort man finner detta überställe!