40 gripna i stor dopningsrazzia

SPORT-R1

Ny medlem
Gick med
31 Jul 2008
Hoj
Köpes GSXR 1000 eller CBR 1000
På tiden att det lite resursen även används för att motarbeta steriodlangarna och missbrukarna.

Det är tydligen riktigt stora mängder som polisen hittat, vilka är det som använder allt ?
Det stora byggana är alla rena säger de själva ....

40 gripna i stor dopningsrazzia

Ptja...gå ut på stan, kika runt efter alla småglin med biffiga kroppar, gör matten...

Var fan ska man få tag i ryssfemmor för att klara sig i helgen nu då?:huvet

Alla dom stora byggarna (som inte har åkt dit än) säger att dom är rena.

Det betyder bara att dom är bättre på att mygla än dom som åker fast.

Alla dom stora byggarna (som inte har åkt dit än) säger att dom är rena.

Det betyder bara att dom är bättre på att mygla än dom som åker fast.

Men det är ju ingenting som vi behöver veta. Jag vill se någon extrembodybuildingtävling där de verkliga freaksen håller sig :tummenupp

Släpp dopingen fri, så tävlar alla på samma villkor. Jag ser fram emot spjutkast som landar utanför arenan.

Släpp dopingen fri, så tävlar alla på samma villkor. Jag ser fram emot spjutkast som landar utanför arenan.

Jo, spjutkast som landar utanför, kastade av 14 åriga tjejer som pensionerar sig från idrotten vid 16, dör av förstorade hjärtan vid 22 och har en klitoris som en saltgurka (och då menar jag inte smaken)

Jo, spjutkast som landar utanför, kastade av 14 åriga tjejer som pensionerar sig från idrotten vid 16, dör av förstorade hjärtan vid 22 och har en klitoris som en saltgurka (och då menar jag inte smaken)

Ser inte nå´t negativt med det du just skrev.

Det drabbar inte enbart de själva heller utan belastar även sjukvården och att steriodmissbrukare även ofta leds in på andra brott som tex. stölder för att finansiera sitt missbruk.

är det någon som tror att man kan vara på elitnivå utan doping?

:D

[YOUTUBE-ID]zMzurOITnGg[/YOUTUBE-ID]

Det är ju så jäkla utspritt med doping så man blir ju inte ens förvånad längre när småglin i tv-pucken åker dit för dopingbrott...
Gå in på vilket gym som helst och fråga första bästa snoris under 18 år om han kan fixa lite preparat, 5 minuter senare så har du antagligen en hel påse full om du bara kan betala.

Hmm, klockren intressekonflikt där för polisen.

Precis! Det satt en uniformerad kuf och såg märklig ut på en presskonferens. Hans kroppsspråk skrek ut: Aj, vad detta är obehagligt, snart kommer de på mig också.

Det drabbar inte enbart de själva heller utan belastar även sjukvården och att steriodmissbrukare även ofta leds in på andra brott som tex. stölder för att finansiera sitt missbruk.

Problemet är inte primärt inom idrotten.

Huvudproblemet är att snorvalpar preppar sig med anabola och rohypnol. Går sedan ut som känslokalla zombies och knackar ner allt o alla.

Last edited:
De flesta sporterna (vissa undantag) idag handlar inte om den med bästa gener eller bra träning/tränare utan vem som är den bästa hycklaren som kommer undan med skiten.

De flesta sporterna (vissa undantag) idag handlar inte om den med bästa gener eller bra träning/tränare utan vem som är den bästa hycklaren som kommer undan med skiten.

det handlar ändå om gener och träning, eftersom alla har tillgång till samma saker så tar det till viss del ut varandra.

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul