Den här diskussionen har väl exakt ingenting med vad har gjort och när samt äger att göra?Frågorna kom från dig gällande 250 och stoppsträcka. Då svarade jag på dem...![]()
Hur gammal är du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Den här diskussionen har väl exakt ingenting med vad har gjort och när samt äger att göra?Frågorna kom från dig gällande 250 och stoppsträcka. Då svarade jag på dem...![]()
Jag har inte gett uttryck för någon ”syn på en person” utan konstaterar att en alkoholmängd varje dag motsvarande en starköl till lunch och en till middag 7/365 i längden sannolikt skulle medföra betydande konsekvenser för både lever och leverne.
Om du håller med om det eller inte får du väl i så fall klargöra så man förstår din ståndpunkt bättre. Jag tror utifrån min kunskapsbakgrund att det är så, men böjer mig gärna för sakargument.
Med vänlig hälsning,
Den här diskussionen har väl exakt ingenting med vad har gjort och när samt äger att göra?
Hur gammal är du?
Sedan blir det ju lite humoristiskt när man på ett sporthojforum diskuterar trafiksäkerhet, vad är det för stoppsträcka när man kör i 250?
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |
![]() |
Öppet hus på Rapido MCK Stockholm
Lördag den 17 maj bjuds det... |
![]() |
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |
![]() |
Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT
Yamaha har presenterat 2025... |