gundj
Gubbe
Om du ändå ska ge upp och köpa nytt så ska du såklart prova att laga.
JB-weld eller annat liknande smet runt skadan på insidan, i med tätningen och så i med innerbenet, låt smeten fylla ut och härda, putsa bort överflödet.
Du kanske inte kan byta den tätningen mer, men du skjuter finanskrisen framför dig ett tag.
JB-weld eller annat liknande smet runt skadan på insidan, i med tätningen och så i med innerbenet, låt smeten fylla ut och härda, putsa bort överflödet.
Du kanske inte kan byta den tätningen mer, men du skjuter finanskrisen framför dig ett tag.
