Alberta, Staffanstorp kommmun, SkåneKolla nybörjarna i Alberta .. måste väl vara Kanada?
.. ja, titta, näh alla är inte panshisar. Jag ser EN äldre gubbe.pensionärs gänget som är ute å kör
En del av utövarna genomför ju nåt i likhet med nåt som om parkour och balett fått en bebis.Jag skulle kunna jämföra trial med snooker, man behöver koncentrera, fokusera, och ha en väl inövad motorik.
Prova här https://www.sifvert-skruv.se/Försökte kontakta Beta i Italien om dom där top-hat distanserna, men fick svaret: "Sorry, but we don’t sell directly to final consumer.", och blev hänvisad till deras "dealer" här i Sverige som verkar vara GMS-group AB.
Så jag har skickat en fråga dit, hoppas dom har nåt åt mig. Tänkte även ta en sväng förbi Hornbach och kolla deras udda bricksortiment. Kanske hittar jag nåt som passar.
Det måste väl ändå vara ganska vanliga saker, en M6 distans med 'läpp'.
Det finns ju vanliga brickor, och stora brickor, dvs med betydligt större ytterdiameter för större tryckavlastning. En nödlösning kanske kan vara lagom många vanliga och en stor?Försökte kontakta Beta i Italien om dom där top-hat distanserna, men fick svaret: "Sorry, but we don’t sell directly to final consumer.", och blev hänvisad till deras "dealer" här i Sverige som verkar vara GMS-group AB.
Så jag har skickat en fråga dit, hoppas dom har nåt åt mig. Tänkte även ta en sväng förbi Hornbach och kolla deras udda bricksortiment. Kanske hittar jag nåt som passar.
Försökte kontakta Beta i Italien om dom där top-hat distanserna, men fick svaret: "Sorry, but we don’t sell directly to final consumer.", och blev hänvisad till deras "dealer" här i Sverige som verkar vara GMS-group AB.
Vilket mått har brickan, brickorna? Duger det att svarva den i nån form av svart stål? Jag har en svarv och kan nog fixa det åt dig om du inte får tag på dessa om det skulle vara intressant?
Jag skulle gjort dom i Aluminium eller Nylon..
![]() |
KTM 890 SMT, bantest och video!
890 SMT, busig banhoj!Foto:... |
![]() |
Svedea bidrar med trekvarts miljon kronor till SMC
SMC är en ideell intresseor... |
![]() |
Sandvik, sportigt textilställ från Lindstrands!
Lindstrands Sandvik. Bik... |
![]() |
Bara dagar till Custom Bike Show
Du som befinner dig i en om... |
![]() |
Ducati Monster Iceberg White
Ducati har kompletterat fär... |
![]() |
KTM har presenterat 2024 års EXC-modeller
KTM har presenterat 2024 år... |
![]() |
Hellas Rally Raid: Dag 4