Är det någon som hunnit sno åt sig nå mil i år

Det är en på jobbet som kör en Kawasaki ZX12, han har kört nästan varje dag... han körde även förra veckan när det var isigt som fasen här...

cool2000 skrev:
Många Många mil.... Säger bara >skåne< :D

Bor du i Skåne alltså? Fixa bra väder till nästa helg åt mig isf! Ska ner o testa några hojar och det vore trevligt att få köra i solsken och 10 plus :)

/Y

Jag har kört pinsamt lite... ca 400 mil. Inte mycket med tanke på att jag kör varje dag. Iofs så har jag varit sjukskriven två veckor...

Körde 1 mil 16 januari sen blev det dåligt väder... men förra veckan blev det nog 30-35mil...

satan tommy... bara 400 mil... börjar tro att ni BARA fikar på arken.. :p

själv har man väl klämt av en 300 mil iallafall.... och fler blir det.. :D

Jag tog o hoppade in i garaget i går, slängde kryckorna (opererad fot) på golvet. Åkte en vända på 2 mil ungefär. Parkerade i garaget och känner inte min fot. Den har domnat bort helt! Så då lärde jag mig att varken gips eller tubsocka är vindtätt eller fodrat. Fort som f**n in igen, satt mig på golvet och tog fram hårtorken för att börja på + grader i gipset. Satt och blåste så att jag trodde att gipset skulle slå eld. Mindre panik då tjejen var på väg hem, om hon hittar mig på golvet med hårtorken blåsande på gipset... ojoj, jag vill inte ens tänka på det.

Men, är man sugen så ........

Ca 10 mil grus och skogsväg har det nog blivit.
Har en blå armbåge som minne efter sista turen.
Isfläckar är hala(om det nu är någon som missat det).
Jag hade det tydligen :D .

Några mil har det blivit, men framgaffeln sa upp sin bekantskap med oljan i densamma så nu genomgår gaffeln en renovering med byte av bussningar och packboxar. Surt sa räven... Hojen har ju stått kallt så jag har ju mig själv att skylla... :(

//jaG

Var ute 18 feb, det var lite kallt men det gick.
Det alltid lika gött att dra i väg första gången på året. :crash

Jag var bara tvungen att se om den startade för ett par veckor sen. Jag har nämligen lite taskigt batteri. När jag startade den så måste den bil varm så jag körde ett par varv runt kvarteret. Sen stod den på tomgång utanför kiosken vid garaget ett par min medans jag åt en korv...
Så sammanlagt iår har jag väl kört 500m på 5min samt femton minuters tomgångsgasning.

Gissa om jag längtar :D

fick byta mätare förra veckan på mitt as (HVA 258m) så jag vet inte hur långt det har blivit, men visst har man huttrat många mil på den gröna blixten i vinter.

Å visst har man svurit varje morgon efter en härlig natts sömn i tältet med diverse eldposter m.fl. då man ska sparka i gång aset.... jo ja tackar ja =)

skall ut och huttra runt på motarden imorgon tänker jag =)

(undra om jag vann vm i trådlyft nu ) *hihi*

grattis

Tror det!:tummenupp Senaste rekordet som jag själv sett är 4 år 6 mån.

Grattis!!!:D
Kör försiktigt

(undra om jag vann vm i trådlyft nu ) *hihi*[/QUOTE]

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...