Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
I änglarnas land? Vänstertrafik...View attachment 516911
Åker lite på landet. Funkar.
Gålö havsbad 200 m framåt.I änglarnas land? Vänstertrafik...
Nu är TDMen servad sedan i vintras med ventilkoll, ny kamkedja, kamkedjespännare, kylvätska och luftfilter.Fasen vilka fina hojåka bilder ni lägger upp, får kontra med en färsk garage bild.... Under förra årets Norgeresa tyckte jag att motortempen inte rörde sig inom dom vanliga intervallen. Känslan fortsatte i år men jag sköt bort tankarna eftersom jag visste vilket h-vetes jobb det är att byta termostat på en VFR, det sitter monterat under insprutningen mellan cylindrarna. Men tillslut kom samvetet och insikten om att kunna bli ståendes i Norge med överhettad hoj ikapp. Bara att riva ner hojen. Ett tips, se till att det är så lite bensin som möjligt i tanken...
Gjorde ett test i kastrullen med termostaten, den nya öppnade både snabbare och mer än den gamla. Skönt att få sin misstanke/känsla bekräftad. Men när hojen är nedriven är det lika bra att byta ut dom 27år gamla kylslangarna mot nya i silikon samt att kolla ventilerna (är ändå dags om ca 300 mil).
View attachment 516954
View attachment 516955
Japp, Norsk.En liten torsk?
Nu har jag inte gjort det ofta. Två gånger kanske. Men det är inte alls svårt att spruta grus med Harley. Kanske lite svårt med kontrollen med forward controls men med den vikten och draget i motorn kan man nästan lägga täckdikning efteråt.
Nej inte Harley Dunlopsson, det är Metzler, fram är det 21", och bak ett riktigt tjockt 180/60 17", för asfalt. Men man kan alltid låtsas att det sitter Michelin Anakee Wild påinte Harley Davidson Dunlop...
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |